باید پای نظام ایستاد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 16:03

باید پای نظام ایستاد

شماره: 19365
Aa Aa

نزدیک‌ترین حکومت به حکومت اسلامی نظام کنونی ماست| هیچ‌کس نگفته رهبر انقلاب همانند امام زمان (عج) بدون عیب و نقص است اما بهترین شخص برای رهبری آیت‌الله خامنه‌ای است. رهبران جهان نیز اذعان دارند.

طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان؛
 باید پای نظام ایستاد

سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در دیدار محمدصادق مفتح، قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی اظهار داشت:

انبیا الهی همواره و در طول تاریخ در تلاش بودند تا حکومت الهی را برپا کنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، او گفت:

امروز در جمهوری اسلامی همین تلاش انجام می‌شود تا ظلم و فساد مبارزه شود و عدالت گسترش یابد. مشخص است که در هر حکومتی ممکن است خطا و اشتباه وجود داشته باشد و هیچ‌گاه گفته نشده که نظام جمهوری اسلامی ایران بدون عیب و نقص است اما در حال حاضر نزدیک‌ترین حکومت به حکومت اسلامی نظام کنونی ماست بنابراین لازم است تا پای حکومت اسلامی ایستادگی کنیم و پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) برسانیم.

امام جمعه اصفهان گفت:

هیچ‌کس نگفته است رهبر انقلاب همانند امام زمان (عج) بدون عیب و نقص است اما ما می‌گوئیم که بهترین شخص برای رهبری، آیت‌الله خامنه‌ای است حتی رهبران جهان نیز به بهترین بود ایشان اذعان دارند. عده‌ای عادت دارند دائماً نواقص را بزرگ کنند و حس ناامیدی را به جامعه تزریق کنند درحالی‌که می‌توان از فرصت‌های موجود استفاده کرد و خلأ‌ها و نواقص را جبران کرد. باید پای نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاد و مقاومت کرد تا پرچم انقلاب به دست امام زمان (عج) برسد.

طباطبایی نژاد درباره رشد عقل بشر در طول زمان عنوان کرد:

در روایتی از امام صادق (علیه‌السلام) آمده است که در زمان فرج امام زمان (عج) خداوند دست عنایت روی سر همه انسان‌ها می‌کشد و عقلشان رشد می‌کند. این موضوع به معنای معجزه نیست بلکه در طول تاریخ عقل انسان‌ها رشد کرده و این سیر تکاملی ادامه دارد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان