برخی از گناه حمایت می‌کنند تا چهار نفر خزعبل خوششان بیاید | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 3:37

برخی از گناه حمایت می‌کنند تا چهار نفر خزعبل خوششان بیاید

شماره: 17524
Aa Aa

او گفته در عرصه‌های سیاسی و سیاسی‌کاری‌ها این خیلی بی‌حیایی است که آدم با خدا دربیفتد که یک عده بی دین لامذهب و لائیک از او خوششان بیاید.

سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد؛
برخی از گناه حمایت می‌کنند تا چهار نفر خزعبل خوششان بیاید

سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان گفت:

خودِ تقوا برنامه عملی دین هست.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از شفقنا، وی با تأکید بر این‌که تقوا ناظر به مراقبت‌هایی است که ما مرتکب گناه نشویم گفت:

آنچه در رأس همه ضررها قرار دارد غضب و خشم خدا است. هرچیزی برای شما ضرر داشته باشد و هرچه شما را اذیت کند تا وقتی غضب خدا نباشد، خشم پروردگار بر من و تو تعلق نگیرد، هیچ چیز نمی‌تواند به ما ضرر بزند چون رحمت واسعه الهی بزرگ‌ترین مانع برای هر ضرر و زیانی است.

علم‌الهدی ادامه داد:

«در عرصه‌های سیاسی و سیاسی‌کاری‌ها این مشکل را نسبت به خیلی‌ها می‌بینیم، گناه می‌کند و از گناه حمایت می‌کند تا چهار نفر خزعبل از او خوشش بیاید، گناه می‌کند برای اینکه چند بی دین لامذهب و لائیک را جذب کند، این خیلی بی‌حیایی است که آدم با خدا دربیفتد که یک عده لائیک از او خوشش بیاید.»

او با بیان این که گرانی روزافزون فشار فراوانی بر مردم وارد کرده است افزود:

برخی از جریانهای مافیایی در دستگاههای دولتی جریان و سرمنشاء دارند که باید به همت همه بخشها و قوا شناسایی و با آنان برخورد شود. در حالی که دولت سعی در کاهش تورم دارد چرا هنوز گرانی فراوان است و معیشت مردم مورد هدف قرار گرفته است؟ باید بدانیم که علت این گرانی‌ها در داخل خود کشور ماست.

او همچنین گفت:

دشمنان نظام و اسلام اقدام به آغاز عملیات روانی و علم کردن موضوعی برای یکی از مسوولان کرده‌اند تا به عناوین مختلف وی را از عرصه کنار زده و بر شما مردم مسلط شوند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان