بر رفع مشکل بیکاری متمر‌کز شده‌ایم | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 10:20

بر رفع مشکل بیکاری متمر‌کز شده‌ایم

شماره: 16994
Aa Aa

با حرکت جهادی کار متفاوتی در این زمینه انجام و برای حل مشکلات به ویژه بیکاری به عنوان دغدغه خانواده‌های دارای فرزندان تحصیلکرده اقدام خواهد شد.

 

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران؛
بر رفع مشکل بیکاری متمر‌کز شده‌ایم

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در سفر استانی به گلستان و در فرودگاه بین‌المللی گرگان اظهارداشت:

گلستان استانی است که به لطف خداوند متعال دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف است. در حوزه کشاورزی، قطب کشاورزی است. در عرصه صنعت دارای صنایع بسیاری است و در حوزه گردشگری نیز قطب گردشگری است.

به گزارش اسپادانا خبر، رئیسی ادامه داد:

بیکاری یکی از دغدغه‌های جدی خانواده‌های محترم و تحصیل‌کردگان است. زمینه ایجاد اشتغال در استان گلستان فراهم است و ان‌شاء الله با کمک همه مدیران و دست‌اندرکاران و مردم عزیز در استان با یک حرکت جهادی کار متفاوتی در این زمینه انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه بر رفع مشکل بیکاری و اشتغالزایی متمر‌کز شده‌ایم گفت:

دولت سیزدهم برای حل مشکلات به ویژه بیکاری به عنوان دغدغه خانواده‌های دارای فرزندان تحصیلکرده اقدام خواهد کرد.

او همچنین با حضور در جزیره آشوراده در غرب استان گلستان از محل اجرای پروژه بومگردی و طبیعت‌گردی تنها جزیره ایرانی دریای خزر بازدید کرد.

  •  

سید ابراهیم رئیسی در پایان سفر به استان گلستان در جمع خبرنگاران گفت:

اگر دولت بخواهد در زمینه حقوق و مزایا یک قشر خاص را مورد توجه قرار دهد،به طور طبیعی مورد سؤال شاغلان در دیگر عرصه‌ها قرار خواهد گرفت. امروز اکثریت شاغلان و حقوق‌بگیران درخواست دارند حقوق و مزایای آنان متناسب‌سازی شود و لذا دولت تصمیم گرفته ساز و کاری طراحی کند که عدالت را در حقوق و مزایای همه حقوق‌بگیران برقرار کند. سازمان امور اداری و استخدامی مامور شده تا با یک بررسی دقیق و کارشناسی طرحی را برای سامان‌دادن و متناسب‌سازی حقوق اقشار و شاغلان مختلف تهیه کند که دیگر احساس تبعیض میان حقوق‌بگیران بخش‌های مختلف وجود نداشته باشد.
رئیسی با بیان اینکه برخی اقدامات دولت در گسترش روابط همسایگی و تقویت روابط با کشورهای منطقه را تفسیر به نگاه به شرق می‌کنند تصریح کرد:

حرف ما این است که در روابط خارجی باید توازن برقرار شود. در گذشته نگاه به غرب در عرصه سیاست خارجی سنگین شد و کشور معطل امید به دستان غربی‌ها شده بود. کشور را نمی‌توان محدود به روابط با کشورهایی خاص کرد. کشور باید پیش برود. به عنوان مثال در مذاکرات هسته‌ای امید ما اول به خدا و بعد  مردم ایران است. امید ما به معجزه در وین نیست. دنبال رفع تحریم‌ها هستیم و خواهیم بود اما مهم‌تر از آن دنبال خنثی کردن تحریم‌ها هستیم.
 

.

 

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان