بهزادی آمد، اميرشقاقی رفت | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 10:59

بهزادی آمد، اميرشقاقی رفت

شماره: 16511
Aa Aa

اهتمام هیئت مدیره جدید توسعه همه‌جانبه در بخش های مختلف بوده و همزمان به تولید و فروش و معیشت، رفاه و مسائل فرهنگی کارکنان توجه ویژه خواهد داشت.

تغييرات درشركت پتروشيمی خارگ؛
بهزادی آمد، اميرشقاقی رفت

اسپادانا خبر| سيدفريورموسوی

جلسه تكريم و معارفه مديران عامل شركت پتروشيمی خارگ با حضور رئيس هيئت مديره شركت، عيسی اسحاقی، بهزادی مديرعامل جديد،  نظر پور، عضو هيئت مديره و امير شقاقی، مدير عامل سابق و همچنين معاون ، مديران و روسای مجتمع و ستاد مركزی شركت در محل سالن كنفرانس آموزش مجتمع برگزار گرديد.

در این جلسه امير شقاقی ضمن ابراز خرسندی از سپرده شدن سكان اين مجتمع به دست افراد صاحب صلاحيت و با اشاره به اقدامات و پروژه های صورت گرفته در دوره تصدی مسئوليت خویش بارزترين اقدام خود را پروژه زودهنگام دريافت گاز از سكوی فروزان عنوان نمود.

او در پايان از تمام همكاران خویش خداحافظی و طلب حلاليت نمود.

 

21

بهمن بهزادی، مدیر عامل جدید نیز در سخنانی ضمن بیان اهداف خود به بیان برنامه های خویش در امر افزايش توليد و راهكارهای اجرايی آن، استراتژی و خط مشی شركت پرداخت.

نظرپور، عضو هيئت مديره نيز از زحمات اميرشقاقی در طول تصدی مديرعاملی اين شركت تشكر و قدردانی کرد.

در پایان عيسی اسحاقی، رياست جديد هيات مديره از زحمات غلامرضا امير شقاقي تشكر و قدردانی نموده و با اشاره به اهميت تكريم نيروی انسانی بر توجه ویژه بر مسائل معیشتی و رفاهی كليه كاركنان تاکید کرد.

او گفت:

 اهتمام هیئت مدیره جدید بر توسعه همه‌جانبه در بخش های مختلف است و همانطور که به تولید و فروش توجه ویژه داریم به معیشت، رفاه و مسائل فرهنگی کارکنان نیز توجه خواهیم داشت.

 اسحاقی ادامه داد:

باید درک متقابلی بین مدیریت و کارکنان به‌وجود آمده و همه در جهت اهداف شرکت به خصوص افزایش بهره وری، افزایش تولید، توسعه بازارهای جهانی و شتاب بخشیدن به طرح های توسعه ای به خصوص متانول ۲ حرکت کنیم.

او خواستار ارائه برنامه زمان‌بندی شده برای اجرای طرح ها شد.

 

22

همچنین لوح تقديری از طرف رئيس هيئت مديره به پاس زحمات چندين ساله امير شقاقی به او تقديم شد.

 در ادامه اين مراسم حكم مديرعامل جديد شركت قرائت و بهزادی حكم خود را از رییس هئيت مديره جدید شركت، عيسی اسحاقی دريافت نمود.

 

554

در جريان برگزاری اين مراسم تعدادی از كاركنان مجتمع نیز نقطه نظرات خود را به هيئت مديره شركت بيان داشتند که هيئت مديره از نقطه نظرات آنان استقبال نمود.

شایان ذكراست بهمن بهزادی، مديرعامل جديد شركت سهامي پتروشيمی خارگ ازچهره های موفق درصنايع پتروشيمی ايران بوده كه با كارنامه ای درخشان وباكوله باری ازتجربه گام به اين شركت نهاده است. عيسی اسحاقی نيزاز مديران محبوب درجمع كاركنان صنايع پتروشيمی است که در میان آنان ازمحبوبيت ويژه ای برخورداراست.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان