به حکم وظیفه طرح نور را اجرا کردیم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 28 ارديبهشت 1403 - 9:16

به حکم وظیفه طرح نور را اجرا کردیم

شماره: 25319
Aa Aa

ما قانون گریزها و هنجارشکنان را رصد می‌کنیم تا بتوانیم با از بین بردن آنها مملکتی امام زمانی ایجاد کنیم. راستی از بی بی سی و اینترنشنال و مستخدمین اجاره‌ای به لجن کشیده شده می‌پرسیم که از دانشگاه‌ها و از اساتید دانشگاه‌های آمریکا چه خبر؟

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد؛
به حکم وظیفه طرح نور را اجرا کردیم

احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم اجرای طرح «نور فراجا» در میدان شهدا مشهد گفت:

صدای فتنه آرام و برخی اوقات لطیف است و برخی اوقات مردم فریب و متظاهر به ارزش است.

به گزارش اسپادانا خبر، او با بیان این که دشمن به جایی می خواست برسد که چادر را از زن ایرانی بگیرد اظهار داشت:

همواره می گویند این موضوع (حجاب) اجتماعی است. ما می گوییم این موضوع ۱۰۰ درصد اجتماعی است و این موضوع انتظامی و امنیتی نیست اما مگر هر موضوع اجتماعی دارای بایدها و نبایدهایی نیست؟ این موضوع به خاطر کج کاریهای برخی رها شده، چطور می شود که سیلی بیاید و جلوی آن گرفته نشود. ما به حکم وظیفه و با عهدی که با رزمندگان در پشت خاکریزها بستیم این طرح را برای حمایت از هجمه دشمن علیه دختران اجرا کردیم.

وی گفت:

راستی از بی بی سی و اینترنشنال و مستخدمین اجاره‌ای به لجن کشیده شده می‌پرسیم که از دانشگاه‌های آمریکا چه خبر؟ از اساتید دانشگاه‌های آمریکا چه خبر؟ بدانید که همه خبرهای شما را داریم و با تمام دین در برابر دنیای پست شما مقابله خواهیم کرد.

او ادامه داد:

ما قانون گریزها و هنجارشکنان را رصد می‌کنیم تا بتوانیم با از بین بردن آنها مملکتی امام زمانی ایجاد کنیم و مردم بتوانند سربازان خوبی برای ولی امر مسلمین باشند. دشمن امنیت اخلاقی و هستی معنوی مردم ایران را هدف قرار داده است تا نظام رفتاری مردم را تغییر دهند و به‌ویژه بانوان و دختران ما را آماج تهدید خود قرار دادند. هیچ تردیدی برای نیروهای انتظامی و پلیس و خدمتگزاران در این جامعه‌ای که لبریز از این روحیه انقلابی است وجود نخواهد داشت تا هوشیار و بیدار باشند و مراقبت کنند که چه دشمن بیرونی و چه دشمن داخلی نقشه‌های خود را در این مملکت امام زمانی و امام رضایی پیاده نکند. طرح «نور فراجا» که امروز شعله‌های پرنورش از مشهد بیرون آمده است، این طور نبوده که در یک لحظه تصور شود که اتفاق بدی افتاده است، شواهد متقن و غیرقابل انکاری در این باره وجود دارد که در آینده نزدیک برای شما و مردم ایران به روی صحنه خواهیم آورد که بدانید چه می خواستند بر سر مردم ایران آورند. نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به حکم قانون، به خواست مردم و مسوولان و به خواست رییس جمهور که رای‌ها را برای رضایت خدا دنبال می‌کند و رضایت خدا برایش شرط است، با حمایت دستگاه قضا و با حمایت نمایندگان و روسای مجلس شورای اسلامی و به حکم شرع وارد صحنه شده‌ایم.

  •  

دشمن با تمام توان درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است و غربی‌ها می‌دانند وقتی حیا و عفت از بین برود، غیرت از سر مردم نابود می‌شود.

احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در اجتماع مردم اصفهان در حمایت از «طرح نور» فراجا نیز گفت:

قصه پر غصه عفاف و حجاب که دشمنان برای آن برنامه‌ها ریختند برای امروز و دیروز نیست بلکه ریشه این نقشه شوم به زمان حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) می‌رسد. غیرت مردم اسلامی ایران در برابر تمامیت کفر با حمایت کامل مادران و زنان مومن و عفیفه بود که توانست سال‌های سال در برابر دشمن ایستادگی کنند. دشمن فهمید نمی‌تواند با اصل حجاب و عفاف مقابله کند به همین خاطر شروع به مقابله با برنامه‌های شوم خود کرد تا بنیان خانواده ایرانی اسلامی را سست و نابود کند. جبهه کفر تمام تلاش های خود را انجام می‌دهد تا حجاب و دین مردم ایران را از بین ببرد. غربی‌ها با استفاده از ابزار رسانه تلاش در ایجاد تحریفات کردند چرا که می‌دانند وقتی حیا و عفت که دو بال اساسی دین و اسلام است از بین برود غیرت از سر مردم نابود می‌شود اما دشمن نمی‌دانست که مردم ایران با حمایت از پلیس با کوششی وصف ناپذیر به دنبال احیای دین خود هستند. 

او اظهار داشت:

مردم باید افتخار کنند که رئیس جمهوری دارند که فردی ولایی و با علم و دانش در حال تلاش مضاعف برای از بین بردن گره‌های ایجاد شده و مشکلات مردم است و نمایندگان مجلس نیز از افرادی بودند که بسیار تلاش کردند و آبروی خود را به میدان آوردند که لایحه حجاب و عفاف به بهترین شکل ممکن تصویب شود. ما در کنار قبور شهدا پیمان می‌بندیم که مدافع خون شهدا باشیم و مسیر طرح نور را با کمک هم برای پاسداشت دختران سرزمین مان و مادران عزیز میهن ادامه بدهیم تا مادران آینده نیز مانند گذشته شهید پرور باشند.
 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان