بی‌اعتنایی به افکار عمومی خطایی نابخشودنی است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 6:34

بی‌اعتنایی به افکار عمومی خطایی نابخشودنی است

شماره: 19129
Aa Aa

رئیسی، رئیس جمهور ایران گفته دشمنان و بدخواهان به کمک ابزارهای رسانه‌ای و جریان‌سازی‌های دروغین به دنبال نفی کارآمدی نظام اسلامی هستند.

همه آزادیخواهان جهان قدردان رزمندگان مقاومت هستند؛
بی‌اعتنایی به افکار عمومی خطایی نابخشودنی است

 سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در جلسه هیئت دولت گفت:

تجربه تاریخی به ما می‌گوید که ملت‌های جهان هر کجا در مواجهه با جریان سلطه و استکبار راه مقاومت و ایستادگی را در پیش گرفتند توفیق پیدا کردند و به عزت و استقلال رسیدند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او ادامه داد:

گفتمان مقاومت تنها راهکارِ موثرِ غلبه بر مسائل جهان اسلام به ویژه مساله فلسطین است و ملت ایران و همه آزادیخواهان منطقه و جهان قدردان رادمردی و مجاهدت فرماندهان و رزمندگان مقاومت هستند.

رئیسی «مردمی بودن» را اصلی‌ترین جهت‌گیری دولت سیزدهم خواند:

مردمی بودن و عدالت محوری به عنوان گفتمان اصلی دولت نیازمند تبیین دقیق است. جامعه باید این را بداند که مردمی بودن در اقتصاد، سیاست، فرهنگ و سایر عرصه‌ها چه معنایی دارد و حامل کدام مولفه‌های عملکردی است.

او بر استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد در اداره کشور تاکید کرد:

امروز بسیاری از تشکل‌ها، سمن‌ها و چهره‌های معتمد مردمی که در ساحت‌های مختلف اجتماعی فعالیت دارند آماده کمک به دولت هستند و نباید از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنها در ارتقای خدمت‌رسانی به آحاد جامعه غفلت شود.

رئیسی از گروه‌های جهادی و بسیج مردمی به عنوان گروه‌های مرجع در جامعه یاد کرد که می‌توانند در صحنه‌های مختلف حضور مؤثر داشته و بار بزرگی از دوش دولت و دولتمردان بردارند.

رئیسی ارتباط مستمر با مردم، استفاده از ظرفیت رسانه‌ای موجود در کشور و اطلاع‌رسانی دقیق و کامل به مردم را گام مکمل سیاست‌ها و اقدامات دولت خواند:

در شرایطی که دشمنان و بدخواهان کشور به کمک ابزارهای رسانه‌ای و جریان‌سازی‌های دروغین به دنبال نفی کارآمدی نظام اسلامی هستند بی‌اعتنایی به افکار عمومی یا انفعال در این زمینه خطایی نابخشودنی است. همه دستگاه‌ها باید ارتباط موثری با مردم برقرار کنند و مستمرا اقدامات و دستاوردهای خود را به سمع و نظر آنان برسانند.

 رئیسی با اشاره به موضوع پیشرفت‌های کشور در حوزه علم و فناوری، ارتقای سطح علمی دانشگاه‌های کشور و افزایش حمایت‌ها از شرکت‌های دانش‌بنیان در این دولت گفت:

بیان توفیقات دولت در چنین عرصه‌هایی، هم برای مردم امیدآفرین است و هم انگیزه خدمت در همکاران دولت را افزایش می‌دهد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان