ترویج فساد سازمان‌یافته است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 17:40

ترویج فساد سازمان‌یافته است

شماره: 18596
Aa Aa

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی موظف شده با همکاری همه دستگاه‌ها نسبت به اجرای قانون حجاب و عفاف اهتمام لازم را داشته باشند.

رئیس‌جمهور ایران در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی؛
ترویج فساد سازمان‌یافته است

سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهور و رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ایران در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با گرامیداشت روز قلم گفت:

قلم‌های شایسته و ماندگار در جامعه بشری قلم‌هایی بوده‌اند که در مسیر شناساندن حق، استقرار اخلاق و ایجاد جامعه خدامحور و در جهت برانگیختن فطرت‌های پاک ایفای نقش کرده‌اند.

به گزارش اسپادانا خبر، او ابراز امیدواری کرد که صاحبان قلم و اندیشه در مسیر حفظ ارزش‌های انقلاب و جامعه اسلامی به وظیفه خطیر خود عمل کنند.

رئیسی با توجه به دستورکار شورای‌عالی انقلاب فرهنگی درباره موضوع حجاب و عفاف دبیرخانه شورا را موظف کرد با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و اجرایی نسبت به اجرای قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و قانون سال ۱۳۸۴ شورای‌عالی انقلاب فرهنگی اهتمام لازم را داشته باشند.

او ترویج فساد در جامعه اسلامی و انقلابی را اقدامی سازمان‌یافته و برنامه‌ریزی شده دانست که با هدف تضعیف و تخریب پایگاه معنوی و ارزش‌های دینی با سرمایه‌گذاری کلان استکبار و دشمنان ملت ایران صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران و اسلام با استفاده از شبکه‌های گسترده و متعدد ماهواره‌ای و مجازی با ترویج فساد، استقامت فرهنگی و مبانی ارزشی و دینی جامعه را هدف گرفته‌اند گفت:

باید در مقابل این تهاجم سازمان‌یافته و گسترده اقدامات لازم و بازدارنده صورت گیرد و نهادهای مسئول در این زمینه اقدامات نظام‌مند و منسجمی به عمل آوردند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان