توهین در فضای مجازی به مسئولین کار دشمن است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 18:59

توهین در فضای مجازی به مسئولین کار دشمن است

شماره: 16385
Aa Aa

عامل تحقق و ارضای غیرت دینی اسلام سیاسی است و اگر خدایی نکرده ما این قدرت دینی را از دست دادیم همه چیز را از دست می‌دهیم.

علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛
توهین در فضای مجازی به مسئولین کار دشمن است

سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت:

نظام ستم‌شاهی از تمام ابزار برای سرکوب مخالفین خود برخوردار بود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از شفقنا، او ادامه داد:

آن قدرت پوچ و مالامال از فساد بود و همین هم باعث شکست و سقوطش شد. از طرف دیگر مردم غیرت دینی داشتند و همین باعث شد حمایت‌ها و امداد الهی شامل حال آن‌ها شود و پیروز شوند. اگر آن غیرت دینی در مردم ما زنده شود این انقلاب تا بیش از ۴۰۰ سال عمر خواهد کرد و پرچم خود را به دست حضرت ولی عصر(عج) خواهد رساند اما اگر خدایی نکرده ما این قدرت دینی را از دست دادیم همه چیز را از دست می‌دهیم و دیگر آن روز پر از سعادت را نخواهیم دید.

وی افزود:

آدمی که غیرت دینی دارد نمی‌تواند ناتوان شدن اسلام را ببیند و فقط تماشا کند. فردی که غیرت دینی دارد نمی‌تواند گناه و معصیت خدا را به صورت تجاهر به فسق ببیند و آرام بگیرد. یکی از بزرگان می‌گفت هر موقع سوار هواپیما می‌شود و چشمش به زنان بی‌حجاب می‌افتد در خودش احساس حقارت می‌کند و می‌گوید من زنده‌ام و این‌ها دارند به دین خدا دهن‌کجی می‌کنند؟ غیرت دینی اجازه نمی‌دهد آدم گناه و جنگ با خدا را تحمل کند. همچنین آدمی که غیرت دینی دارد نمی‌تواند ببیند ارزش‌های دینی در بین مردم عوض شده و ارزش‌های غربی جای آن‌ها را گرفته است و در برابر این‌ مسئله بی‌تفاوت باشد.

او گفت:

عامل تحقق و ارضای غیرت دینی اسلام سیاسی است. ما یک حکومت اسلامی داریم و یک حکمرانی اسلامی. حکومت اسلامی یعنی نظام اسلامی تشکیل شود که الحمدالله در کشور ما تشکیل شده است و ۴۳ سال است که باد بر پرچم نظام اسلامی ما می‌وزد و هر روز قدرتمندتر می‌شود اما حکمرانی دین این است که در زندگی اجتماعی ما دین حکمرانی کند و حلال و حرام خدا در زندگی ما اجرا شود. اسلام سیاسی یعنی حکومت اسلامی و حکمرانی اسلامی در جامعه پیاده شود و در این صورت غیرت دینی نیز محقق می‌شود. اسلام سکولار، ضد غیرت دینی است. افراد سکولاریسمی که در مدیریت جامعه و کشور خود دنبال غیر اسلام هستند غیرت دینی ندارند. دشمنان ما دشمن اسلام سیاسی اند و با اسلام سکولار مشکلی ندارند. اگر طرفدار اسلام سیاسی شدید و در برابر تجاوزهای یک غده سرطانی منطقه یعنی صهیونیست‌ها ایستادید، آمریکا با شما دشمن می‌شود.

وی بیان کرد:

این همه توهینی که در فضای مجازی به اشخاص و مسئولین می‌شود و شرایط را برای مردم سیاهنمایی می‌کنند همه کار دشمن است. مسئولین می‌گویند ۸۵ درصد مطالب فضای مجازی از خارج کشور منتشر می‌شود و فقط ۱۵ درصد مطالب مربوط به داخل کشور است. مطالب توهین‌آمیز به مسئولین را که مردم در فضای مجازی می‌بینند همه جنگ دشمن با ما است. این‌ها درد دل مردم نیست بلکه حمله‌های دشمن است. بخشی از آن ۱۵ درصدی هم که در داخل تولید می‌شود، بازنشر همان مطالب دشمن است که توسط جوانان کم‌تجربه انجام می‌شود. بخش کمی از آن ۱۵ درصد هم افرادی هستند که واقعا نقد دارند و با نقد علیه مسئولین نظام فضای مجازی را آلوده می‌کنند. دشمن همه این کارها را به منظور از بین بردن اسلام سیاسی انجام می‌دهد چراکه دشمن می‌داند اگر اسلام سیاسی از بین برود بر همه چیز مردم مسلط خواهد شد و شما نباید در برابر این تهاجم دشمن بی‌تفاوت باشید. انجام نقد در کشور ما آزاد است و باید هم صورت گیرد. این درست نیست که هر فرد و نهادی کار خود را انجام دهد و اجازه انتقاد را به کسی ندهد مخصوصا دستگاه‌های نظارتی مانند مجلس باید نقد کند اما کسانی که انقلابی و دلسوز نظام اند باید در هنگام نقد کردن حواس خود را جمع کنند طوری نقد نکنند که آب به آسیاب دشمن بریزند و بهانه و مدرک به دست او بدهند و دشمن به استناد نقدی که یکی از مسئولین بیان کرده است، تهاجم خود علیه ما را گسترش دهد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان