جنایت اهواز به فضای مجازی بر می‌گردد | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403 - 11:48

جنایت اهواز به فضای مجازی بر می‌گردد

شماره: 16730
Aa Aa

امروز گلوله‌های دشمن که فرهنگ و هویت اسلامی و ارزش‌های اخلاقی تک تک مردم را قرار داده در اتاق‌های خواب فرزندان به هدف می‌خورد.

محمد جعفر منتظری، دادستان کل ایران؛
جنایت اهواز به فضای مجازی بر می‌گردد

محمد جعفر منتظری، دادستان کل ایران در مسجد امام خمینی پیشوا اظهار کرد:

دشمن در جنگ ۸ ساله نتوانست با این ملت و کشور کاری کند اما دست از برنامه‌های مخرب برنداشتند و جنگ سخت را به جنگ نرم مبدل کردند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از انتخاب، وی با اشاره به اینکه جنگ نرم ۲ نوع است گفت:

یک جنگ نرم مانند تحریم اقتصادی است و نوع دوم جنگ نرم، تبلیغات منفی و ترویج فرهنگ غلط و حمله به مبانی نظام و حمله به مراکز مهم تصمیم ساز و تصمیم گیرنده کشور و نفوذ در مراکز تصمیم گیری کشور و به کار گیری انواع و اقسام ابزاری که در اختیار دارند. امروز دشمن پیشرفته‌ترین مسائل و امکانات را در جنگ نرم به کار برده و در اختیار جریاناتی گذاشته که بعضاً در داخل و برخی خارج کشور هستند. امروز گلوله‌های دشمن که فرهنگ و هویت اسلامی و ارزش‌های اخلاقی تک تک مردم را قرار داده در اتاق‌های خواب فرزندان به هدف می‌خورد. آثار فضای مجازی را در پرونده‌های قضائی شاهد هستیم که خانواده‌ها را از هم می پاشد. جنایت اهواز که چندین روز پیش اتفاق افتاد که مردی سر زن جوان را برید و آن را به دست گرفت و در خیابان به راه افتاد وقتی پیگیری شد به فضای مجازی بر می‌گردد. این زن با یک فرد سوری در اینستاگرام ارتباط برقرار کرده و به ترکیه رفته بود و مدتی در آنجا بودند و سپس برگشت و آن موارد رخ داد و از کارهایی که زن می‌کرد این بود که تصاویر خود را از طریق اینستاگرام برای شوهرش می‌فرستاد که این اتفاق رخ داد و این شوهر وقتی دید که زن در دامن اجنبی است حرکت زشت و مشمئز کننده را مرتکب شد.

وی گفت:

دشمن می‌خواهد از طریق جنگ نرم، فرهنگ اسلامی و پایبندی ملت و هویت اسلامی را تغییر دهد از طرفی برای اینکه نظام جمهوری اسلامی که داعیه ارزشمداری و حرکت مردم را به سوی ارزش‌های دینی دارد تضعیف کنند و نظام را در بین مردم یک نظام ناکارآمد و سرتاپا مقصر جلوه دهند کار می‌کنند و در این خصوص سرمایه گذاری‌های کلان می‌کنند.

وی گفت:

در جلسات مختلف نباید منفی بافی شود. امروز نیز می‌توانیم بر این جنگ نرم فایق آییم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان