جهان به عصر جنگل بازگشته است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 18 ارديبهشت 1403 - 0:52

جهان به عصر جنگل بازگشته است

شماره: 25069
Aa Aa

او گفته تل آویو برای اینکه بتواند راهی برای خروج از بن‌بست پیدا کند بازی خطرناکی را علیه مستشاران ایرانی در سوریه آغاز کرده اما ایران برای پاسخگویی با حوصله و دقت عمل می کند.

محمد حسن ابوترابی‌فرد، خطیب نماز جمعه تهران؛
جهان به عصر جنگل بازگشته است

سید محمد حسن ابوترابی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت:

در روز قدس پسا طوفان الاقصی قرار داریم که مبارک‌تر از همه روز‌های قدس است.

به گزارش اسپادانا خبر، وی اظهار داشت:

اکنون در کوران جنگ حماسه ساز غزه و در اوج قساوت صهیونیست‌ها و در شرایطی که دشمن شکست خورده و مأیوس فاجعه آفرینی می‌کند راهپیمایی روز قدس در جهان اسلام و در شرق و غرب و شمال و جنوب جهان پشتوانه محکم و بی‌بدیلی برای مجاهدان خط مقدم در غزه و مردم غیور فلسطین فراهم خواهد آورد. روز قدس به عنوان روز بیعت با فلسطین نقش محوری در حمایت از آرمان فلسطین و مقاومت غزه ایفا خواهد کرد. سلام و صلوات خدا بر امام راحل که در آئین نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان، طوفان الاقصی را مشاهده می‌کرد و روز قدس را نه روز رویارویی با اشغالگران سرزمین فلسطین بلکه روز رویارویی امت اسلام و مستضعفان با اردوگاه استکبار می‌دانست.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت:

نقشه جهان و منطقه در حال تغییر و تحول بنیادین است و جایگاه جهانی و موقعیت منطقه‌ای ایالات متحده در معرض تهدید و رژیم صهیونیستی در حال تجربه شکست‌های بزرگ و استثنایی است.
وی افزود:

از داستان پیمان ننگین کمپ دیوید به میزبانی مصر بیش از ۴۵ سال می‌گذرد اما امروز نه نامی از سادات است و نه از حسنی مبارک و در قلب جهان اسلام ایران به یک قدرت بزرگ ملی و منطقه‌ای تبدیل گردیده است که راه را برای رشد و گسترش فرهنگ ناب اسلام فراهم آورده است و مسأله فلسطین را به مسأله نخست جهان اسلام تبدیل کرده است. عملیات طوفان الاقصی زلزله‌ای در ساختار سیاسی، نظامی و اقتصادی رژیم صهیونیستی ایجاد کرد و مدل جنگ نامتقارن محور مقاومت در غزه، لبنان، عراق و یمن، برتری نظامی این رژیم را به چالش کشیده است.
او گفت:

در جنگ اراده‌ها مقاومت اسطوره‌ای ملت مظلوم و مقاوم غزه اراده انسان مؤمن و الهام گرفته از عاشورا را در معرض نگاه جامعه جهانی قرار داده است. صهیونیست‌ها در غزه شاهد شکست همه‌جانبه سیاسی، نظامی و رسانه‌ای در افکار عمومی جهان هستند. این باعث محکومیت تل آویو در دادگاه حقوق بشر شورای امنیت و اجماع سازی در مجمع عمومی سازمان ملل به حمایت از غزه شد. صهیونیست‌ها مفهوم حقوق بشر را در مقابل نگاه بین‌المللی به سخره گرفتند و آمریکا و دیگر رژیم‌های غربی مدافع حقوق بشر در حمایت از آن‌ها کف می‌زنند و پایکوبی می‌کنند. جهان مدرن به عصر جنگل بازگشته است.

ابوترابی‌فرد گفت:

تل آویو برای اینکه بتواند راهی برای خروج از بن‌بست پیدا کند بازی خطرناکی را علیه مستشاران ایرانی در سوریه آغاز کرده اما ایران برای پاسخگویی با حوصله و دقت عمل می کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان