حجاب اختیاری از اغتشاش خطرناکتر است | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 23:56

حجاب اختیاری از اغتشاش خطرناکتر است

شماره: 19732
Aa Aa

این بدعت ظاهری فریبنده دارد اما در باطن بسیار خشن، هولناک و ضد دین است و علما موظف اند در برابر این تحریف، روشنگری و ایستادگی کنند.

حیدری، نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری؛
حجاب اختیاری از اغتشاش خطرناکتر است

محسن حیدری، نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:

از این اغتشاشات، تخریب‌ها و به آتش کشیدن‌ها خطرناکتر، بدعت و تحریف دین تحت عنوان حجاب اختیاری بود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او اظهار کرد:
مشکلاتی که وهابیت به وجود آورده است مربوط به مکان خاصی نیست و کل جهان اسلام را درگیر کرده است البته نسبت به هزینه های گزافی که انجام داده اند به کمترین موفقیت ها دست پیدا کرده اند اما در مقابل طرفداران اهل بیت با هزینه های بسیار ناچیز به توفیق فوق‌العاده و غیرقابل انکار در مقابل آنها رسیده‌اند. برای مقابله با انتشار وهابیت و اسلام اموی علاوه بر کارهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، باید به تربیت اساتید و محققان پرداخت که فلسفه تشکیل دارالاعلام همین است.

وی افزود:

در روزهای اخیر شاهد فتنه و اغتشاشات به بهانه درگذشت خانم جوانی بودیم که با دسیسه امریکا و رژیم صهیونیستی، ضد انقلاب و تجزیه طلب‌ها به جنایت های هولناکی تبدیل شد البته ملت بصیر ایران از این حرکات تبری جستند. از این اغتشاشات، تخریب‌ها و به آتش کشیدن‌ها خطرناکتر، بدعت و تحریف دین، تحت عنوان حجاب اختیاری بود. این بدعت ظاهری فریبنده دارد اما در باطن بسیار خشن، هولناک و ضد دین است که علما موظف اند در برابر این تحریف، روشنگری و ایستادگی کنند چرا که لازمه قول به حجاب اختیاری انکار تشریع حدود وتعزیرات شرعی است و انکار آنها مستلزم تحریف دین وانکار ضروریات دین است. این واقعیت فرجام خطرناکی برای طرفداران حجاب اختیاری وجامعه اسلامی دارد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان