خوردن و بردن به روحانیون و طلاب نمی‌چسبد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 1:28

خوردن و بردن به روحانیون و طلاب نمی‌چسبد

شماره: 16477
Aa Aa

شعار لا اله الا الله همان نه شرقی نه غربی است اما غربی‌ها می‌گویند به دلیل اینکه لا اله الا الله می‌گوئید با شما معامله نمی‌کنیم.

لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس؛
خوردن و بردن به روحانیون و طلاب نمی‌چسبد

لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس در همایش ملی «مادران فاطمی» و در حاشیه تلبس جمعی از طلاب مدرسه علمیه منصوریه شیراز عنوان کرد:

دشمنان در صدد ضربه زدن به مقام معظم رهبری هستند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او ادامه داد:

به نام اعتقاد به نماز جمعه اصل موضع نماز جمعه را زیر سؤال می‌برند. خوردن و بردن به روحانیون و طلاب نمی‌چسبد. باید جایگاه نماز جمعه و مساجد را تقویت کرد. کار کردن در این دوره آخرالزمانی برای پیشبرد اهداف دینی مجاهدت ویژه‌ای می‌طلبد و امیدوار هستیم که بانوان به اقتدای حضرت صدیقه طاهره (س) در این جهاد و تلاش نورانی میدان داری کنند. کار دین داری در روزگار ما گره خورده است.

وی با بیان اینکه قدرت تبلیغ و تبیین در دست دشمنان خداوند است اضافه کرد: اکنون در یک برهه خاص و ویژه قرار داریم. دشمنان فعالیت‌های بسیاری می‌کنند و می‌خواهند رسماً نام خداوند نباشد.

وی گفت:

ما از موضع خود بیرون نیامده‌ایم چراکه شعار لا اله الا الله همان نه شرقی نه غربی است اما شرقی‌ها می‌گویند در معامله با شما حاضریم، غربی‌ها می‌گویند به دلیل اینکه لا اله الا الله که می‌گوئید با شما معامله نمی‌کنیم. این خنده دار است که با این افرادی که با ما معامله می‌کنند بخواهیم معامله نکنیم. چه تحلیلی است که دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن انجام می‌دهد؟ ما از هیچ شعار و موضعی دست بر نداشته‌ایم مگر اینکه در دنیا دو دسته کافر هستند عده‌ای از آنان می‌گویند حاضر با معامله با شما هستیم عده‌ای می‌گویند با شما معامله نمی‌کنیم. رسماً قرآن کریم می‌فرماید افرادی که با شما مخالفت نمی‌کنند می‌توانید معامله کنید.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان