در اصفهان نماز باران اقامه شد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 21:21

در اصفهان نماز باران اقامه شد

شماره: 16031
Aa Aa

 امام جمعه موقت اصفهان گفته گناه یکی از موانع نزول باران است. ما وظیفه داریم با دلی شکسته استغفار کنیم بلکه خداوند باران رحمتش را بر ما نازل کند.

در گلستان شهدای اصفهان؛
در اصفهان نماز باران اقامه شد

نماز طلب باران به امامت آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، عضو خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

به گزارش اسپادانا خبر، مهدوی در خطبه های پس از نماز گفت:

خواندن نماز باران به معنای تلاش نکردن مسوولان برای حل مشکلات آب نیست. گناه یکی از موانع نزول باران است و ما وظیفه داریم با دلی شکسته استغفار کنیم بلکه خداوند باران رحمتش را بر ما نازل کند. ما پیمان و میثاقی بستیم با شهدا که نباید آن را فراموش کنیم.

 

نماز باران

او با تاکید بر استقامت و صبر در مقابل سختی ها و دشواری ها گفت:

البته ما هم نیاز به استغفار داریم و هم استقامت. در شرایط کنونی وظیفه مردم در مقابل تهدیدها و تحریم ها بسیار سنگین است و ایستادگی و مقاومت ضروری است تا با سربلندی و با لطف الهی از این گردنه های سخت عبور کرد.

  •  

روز 12 آذر و به دنبال اعتراضات قبلی به کم آبی و خشکی زاینده رود در اصفهان مردم در این شهر به برگزاری تظاهرات دعوت شده بودند و در این رابطه معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادستانی مرکز استان اصفهان در اطلاعیه‌ای از عموم شهروندان اصفهانی خواسته بود تا با توجه به سوء‌ استفاده معاندین از موضوع مطالبات به حق کشاورزان و حقابه قانونی در حوزه‌های کشاورزی و محیط زیست و اینکه صنف کشاورزان استان اصفهان هیچ‌گونه فراخوانی برای روزهای آتی به‌ ویژه روز جمعه 12 آذر ماه 1400 نداده‌ و سابقه تعرض به اموال و نفوس شهروندان ‌‌توسط عوامل معاند و احتمال تکرار آن با پروژه‌هایی که هدف آن تخریب و آسیب به شهروندان عادی و حافظان امنیت است با هوشیاری کامل از شرکت در تجمع‌های غیر قانونی تحت هر عنوان جداً خودداری کنند

معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادستانی مرکز استان اصفهان از شهروندان خواسته بود‌ در صورت داشتن هر‌گونه اطلاعات در خصوص محرکین و مرتبطین عوامل خارجی موضوع را به مراجع اطلاعاتی و امنیتی اعلام کنند.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان