در تابلوهای تبلیغاتی از جمله‌های دینی و شرعی استفاده شود | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 16 ارديبهشت 1403 - 13:54

در تابلوهای تبلیغاتی از جمله‌های دینی و شرعی استفاده شود

شماره: 16589
Aa Aa

او گفته باید شرط کنیم که در تمام تابلوهای تبلیغاتی از یک حدیث و یا حکم شرعی و یا سخن بزرگان دینی که مرتبط باشد استفاده شود.

سید محمد سعیدی، امام جمعه قم مطرح کرد؛
در تابلوهای تبلیغاتی از جمله‌های دینی و شرعی استفاده شود

سید محمد سعیدی، امام جمعه قم در نشست قرارگاه ۱۹ دی اظهار داشت:

اگر نگاه ما در مساله امر به معروف و نهی از منکر مانند نگاه یک طبیب باشد که می‌خواهد مخاطب خود را احیا کند تاثیر بیشتری خواهد داشت.

به گزارش اسپادانا خبر، عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در تبلیغات کارهای خود ضعیف هستیم گفت:

در حوزه امر به معروف و نهی از منکر کار نو انجام داده و نیروهای خود را تجمیع و هماهنگ و با برنامه‌ریزی کار کنیم. حتی شیطان هم برای اینکه کارش به نتیجه برسد با برنامه‌ریزی و گام‌به‌گام جلو می‌رود و ما هم باید مقابل شیطان برنامه داشته باشیم.

سعیدی با بیان اینکه در امر و نهی نباید عصبانی شویم زیرا در عصبانیت‌ها کار خراب می‌شود و دشمن نیز به دنبال همین چیزها است گفت:

باید از برخی افراد به خاطر لحن و روحیه‌ای که دارند درخواست کنیم که امر به معروف و نهی از منکر نکنند. دشمنان به دنبال این هستند که فرصت‌های پیش آمده را به تهدید تبدیل کنند و فشار را بالا ببرند تا این موقعیت را از دست دولت بگیرند. باید مدیران و مسئولان بدانند که در این دام نیفتند و مردم هم باید مراقب باشند که دشمن چه نقشه‌ای دارد.

سعیدی با بیان اینکه اگر جایی حرفی می زنیم با اطلاع حرف بزنیم افزود:

در تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر از جمله‌های دینی و شرعی استفاده شود و همان‌طور که در ورزش به هر بهانه‌ای کالاهایی را تبلیغ می کنند ما هم در تمام تابلوهای تبلیغاتی شرط کنیم که باید از یک حدیث و یا حکم شرعی و یا سخن بزرگان دینی که مرتبط باشد استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه امر به معروف باید همگانی شود گفت:

اگر امر به معروف و نهی از منکر منحصر در یک مجموعه شود بقیه فکر می کنند که مسئولیت از آنها برداشته شده است و بی‌تفاوت می‌شوند و مطالبه‌گر نمی‌شوند بنابراین نباید وظیفه امر به معروف و نهی از منکر به قرارگاه ۱۹ دی محدود شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان