در موضوع کشف حجاب نباید کوتاه بیاییم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 16:32

در موضوع کشف حجاب نباید کوتاه بیاییم

شماره: 23485
Aa Aa

او گفته هیچوقت نگرانی از این بابت که نکند جمهوری اسلامی جایش را به جمعیت وحشی منافقین و تجزیه طلب ها و پهلوی ها بدهد نداشته باشید.

«مهدی راست روش» در خطبه های نمازجمعه کرج؛
در موضوع کشف حجاب نباید کوتاه بیاییم

«مهدی راست روش» در خطبه های نمازجمعه کرج با اشاره به جهانی شدن حکومت مهدی موعود (عج) اظهار داشت:

قدرت های استعماری و استکباری که در راس آن ها آمریکا و انگلیس هستند باید خود را آماده این تحول کنند که قدرت های جدید به خصوص ایران با دکترین جدید روی کار می آید که برآمده از دامن وحی و قرآن است.

به گزارش اسپادانا خبر، وی با بیان اینکه این قدرت جدید که مکتب جهانی خواهد شد پیام آور حضرت مهدی (عج) است گفت:

قدرت های دیگری آمده اند ولی آن قدرتی می ماند که ایدئولوژی داشته باشد و تفکری پشت حرکت هایش باشد و تفکر عمیق اهل بیت جهان را فراگیر خواهد کرد.

وی گفت: دشمن ضعیف است ولی مکار بطوریکه آمریکا و انگلیس و اذنابش کشورهای دیگر را به جان هم می اندازند تا به هدف خود برسند. نقشه آمریکا اختلاف افکنی و ایجاد بحران با اختلاف مذهبی، قومی و جنسیتی است که اکنون جنبشی که در آستانه یکسالگی آن هستیم شعارشان شعارهای جنسیتی بود ولی مردم دیدند که پشت سر این شعارها حقیقتی غیر از آنچه هست که می گویند. بیشتر کسانی که سردمدار این شعارهای به ظاهر زیبا هستند در پشت پرده به زن ها تعدی و ستم می کنند و گلایه این خانم ها از این مردها به هوا برخاسته است و چطور شرم نمی کنند و با این وقاحت باز هم ادعای حمایت از زن می کنند در حالیکه حمایت از زن را خدا و مکتب الهی و پیامبر دارد.

رییس دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان البرز گفت:

هیچوقت نگرانی از این بابت که نکند دشمن موفق شود و کشور ما آسیب ببیند یا به خیال بعضی ها فکر کنند جمهوری اسلامی جایش را به جمعیت وحشی منافقین و تجزیه طلب ها و پهلوی ها بدهد نداشته باشید. آن ها حتی به خودشان در تجمعات خارج از کشورشان رحم نمی کنند و در یک تجمع کوتاه همدیگر را تحمل نمی کنند بعد می خواهند به ملت ما آزادی بدهند.

وی با اشاره به موضوع کشف حجاب افزود:

کشف حجاب هم حرام شرعی است و هم حرام سیاسی و رعایت حجاب یک حرف حق بوده و حرف خداست که نماینده امام زمان (عج) و ولی ما به صراحت آن را بیان کرده است لذا باید روی آن پایداری کرد و ذره ای از این حق کوتاه نیامد و به این حق عامل بود. این باید در ذهنشان باشد که یک زمانی کوتاه نیایند و نگویند این مورد ایرادی ندارد و این مقدار ایرادی ندارد که اگر ذره ای کوتاه بیاییم باید منتظر شکست باشیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان