دستگاه‌های آموزشی عفاف و حجاب را توصیه کنند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 11:39

دستگاه‌های آموزشی عفاف و حجاب را توصیه کنند

شماره: 24266
Aa Aa

دستگاه‌های آموزشی نوجوانان و جوانان را به نوعی پرورش دهند که با روحیه جهادی و زمینه‌ساز ظهور باشند. در مطالبه‌گری نباید با دشمن مخرج مشترک داشت.

ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان؛
دستگاه‌های آموزشی عفاف و حجاب را توصیه کنند

 ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد:

یکی از برکات امروز طوفان الاقصی بیداری تمام آزادمردان از تمام مذاهب و به ویژه مسیحیان است و امیدواریم به زودی پیروزی حق علیه باطل را شاهد باشیم.

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

حضرت ام البنین (س) الگوی یک بانوی مومنه، بصیر و باتقوا است که اولادهایی همچون حضرت ابالفضل (ع) تربیت کرده‌اند؛ به دستگاه‌های آموزشی توصیه می‌شود نوجوانان و جوانانی که مشغول به تحصیل می‌شوند را به نوعی پرورش دهند که با روحیه جهادی و زمینه‌ساز ظهور باشند و برهمین اساس لازم است این دستگاه‌های آموزشی نوجوانان را به تقوا، تدین، دقت در فضای مجازی و رعایت عفاف و حجاب توصیه کنند.

مهدوی خاطرنشان کرد:

رژیم غاصب صهیونیستی بعد از گذشت ۲ ماه از قتل‌عام مردم فلسطین در یک باتلاق خودساخته قرار گرفته است، آمریکای جنایتکار نیز با وضعیت مشابهی روبرو است و امروز در شرایط درماندگی قرار گرفته است زیرا رژیم جنایتکار به جز کشتن مردم مظلوم غزه توانایی دیگری ندارد و این موضوع نشان‌دهنده عجز و نانوایی این رژیم است. آمریکای جنایتکار با تحمیل هزینه‌های حمایت از رژیم صهیونیستی بر مردم خود وجهه خود را در عرصه بین‌المللی خراب کرده است، در صورتی که حمایت خود را از رژیم صهیونیستی بردارد به سرعت این رژیم غاصب نابود خواهد شد، امیدواریم این موضوعات درس عبرتی برای جامعه جهانی باشد همانطوری که در موضوع اوکراین استکبار جهانی تنها به دنبال تأمین منافع خود بود.

او گفت:

دشمن بعد از ناکامی در نقشه‌های شوم خود امروز در حال فعالیت گسترده‌ای است تا مردم را از حضور در انتخابات مأیوس کند زیرا حضور در انتخابات مظهر قدرت ملی و بصیرت مردم است، مردم با گره نزدن مشکلات به حضور در انتخابات دشمنان را مأیوس می‌کنند، برهمین اساس ضرورت دارد مسئولان در راستای حفظ سلامت و امنیت انتخابات بکوشند. مردم در شور و مشارکت در انتخابات نقش دارند و رفاقت و رقابت صحیح وظیفه کاندیداها است تا موجب آسودگی خاطر مردم در انتخابات شود، رهبر معظم انقلاب صریحاً فرمودند ما امین مردم هستیم و اجازه نمی‌دهیم رأی مردم دستکاری شود، در این راستا ضرورت دارد مردم با مشارکت جدی کاندیدای اصلح خود را انتخاب کنند.

وی ادامه داد:

مردم اصفهان در ۲۵ آبان سال ۶۱ حدود ۳۷۰ شهید را در یک روز تقدیم انقلاب کردند اما امسال در سالگرد این حماسه مردم اصفهان شاهد کم‌لطفی در حق مردم اصفهان از برخی مسئولان با نگاه استانی بودیم، در صورتی که بارها نسبت به نگاه جامع و در نظر گرفتن مصلحت کل کشور تذکر داده بودیم، امروز ضرورت دارد مسئولین با درنظر گرفتن مصلحت کل کشور اقدام عاجل انجام دهند.

مهدوی تصریح کرد:

برای مطالبه‌گری ضرورت دارد چند نکته را رعایت کنیم تا با دشمن مخرج مشترک نداشته باشیم، اولین ویژگی لزوم رعایت عدالت در گفتار است، مورد بعد بیان راه حل برای مشکلات، اصرار بر موازین انقلاب اسلامی و مراقب از بازی نکردن در زمین دشمن است.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان