دشمنان مراسم اربعین را سانسور می‌کنند | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 7:28

دشمنان مراسم اربعین را سانسور می‌کنند

شماره: 19506
Aa Aa

حکمت و فلسفه نهفته در اربعین حسینی زمینه سازی برای ایجاد یک تمدن بزرگ است| رسانه فارسی بی بی سی کاستی‌ها و مشکلات کوچک را بزرگ جلوه می‌دهد

سید احمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان؛
دشمنان مراسم اربعین را سانسور می‌کنند

سید احمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت:

هر ساله بر شوکت، شکوه و عظمت و طرفداران همایش اربعین افزوده می شود و حضور شیفتگان اباعبدالله (ع) در این راهپیمایی بیشتر می شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: 

حضرت مهدی (عج)، این عدل گستر جهانی خود را از تبار حسین (ع) معرفی می کند و جامعه جهانی باید پیش از ظهور حسین را بشناسند.

او با بیان اینکه حکمت و فلسفه ای در اربعین حسینی نهفته است که زمینه سازی برای یک تمدن بزرگ را ایجاد می کند اظهار داشت: 

اربعین به سرور شهیدان و اصحابش اختصاص دارد و مراسم اربعین برای هیچکدام از ائمه اطهار (ع) و پیامبر اکرم(ص) برگزار نمی شود. امسال حدود پنج میلیون نفر از ملیت های مختلف جهان در این همایش حضور دارند و دشمنان اسلام و انقلاب و دشمنان اهل بیت (ع) از این همه شور و شعور حسینی مبهوت شدند. همایش عظیم اربعین حسینی اینچنین پرشور و پر هیجان در حال برگزاری است اما دشمنان این مراسم بزرگ را سانسور خبری می‌کنند و در تلاشند که کاستی ها کوچک و اندک را بزرگ جلوه دهند اما نمی دانند که خورشید را نمی شود زیر ابر نگه داشت.

وی با اشاره به اینکه تعریف و تمجید دشمنان را باید بعنوان ملاک و معیار برای درست و غلط بودن کارهای خود در نظر بگیریم افزود: 

هر موقع که دشمنان از کارهای ما تعریف کردند باید به کار خود شک کنیم اما هر جا که دشمن از اقدامات ما ناراحت شد باید اطمینان داشته باشیم که کار درست و اصولی انجام می دهیم.  

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه از جریان اربعین و این راهپیمایی عظیم مردمی می توانیم به عُمق ناراحتی و عصبانیت دشمنان پی ببریم اظهار داشت: 

رسانه فارسی بی بی سی در این مدت کاستی‌ها و مشکلات کوچک را بزرگ جلوه می‌دهد اما در تماس با خبرنگار ایرانی خود در کربلا خلاف این موارد مطرح می‌شود و همه نقشه‌های آنها را نقش بر آب می‌کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان