دشمن به دنبال کاهش فرزندآوری است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 4:13

دشمن به دنبال کاهش فرزندآوری است

شماره: 20859
Aa Aa

استکبار تمام تلاش خود را می‌گذارد تا حیا را از زنان بگیرد برای این که حیا دژ مستحکم است| فرزند آوری و فرزند پروری قدم گذاشتن در راه جوانی جمعیت و تربیت نسل صالح و مدافع نظام اسلامی است.

امروز فرزندآوری تکلیفی شرعی و ملی است؛
دشمن به دنبال کاهش فرزندآوری است

عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش  جمهوری اسلامی ایران در جمع خانواده‌های کارکنان عقیدتی سیاسی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس گفت:

اینکه استکبار تمام تلاش خود را می‌گذارد تا حیا را از زنان بگیرد برای این است که حیا دژ مستحکم است. پوشش اسلامی و پوشش آمیخته به حیا همان دژ مستحکم است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، او گفت:
الگو گرفتن از حضرت زهرا (س) مایه خوشبختی و سعادت است و اهمیت دادن به معنویت یکی از وظایف و انتظارات است. قاطبه خانواده‌های جامعه طبق فرهنگ فاطمی زندگی می‌کنند و سبک زندگی فاطمی تضمین کننده خوشبختی است. موضوع دیگر حیاست که مرد و زن باید با حیا باشند ولی این موضوع برای زنان بیشتر مورد تاکید است. هدف دشمن از بیرون آوردن زن از خانه و کشاندن او به کارخانه خدمت به سرمایه داری و خیانت به زن است. بانوان در پیشگاه خدای تعالی به خاطر پوشش اسلامی داری اجر هستید و مراقب شخصیت والای برآمده از حجاب خود باشید.

وی عنوان کرد:

زندگی مشترک حضرت زهرا (س) با امیرالمؤمنین (ع) ساده ولی عاشقانه بوده است. در عین حال حضرت فاطمه (س) هیچگاه گله و شکایتی نداشته و بلکه در روز‌های آخر از همسرش حلالیت می‌طلبد با آن‌که حضرت علی (ع) از همه سختی‌ها و رنج‌های دختر پیامبر خبر داشت. با این زندگی ساده چند فرزند بزرگ تربیت کرد و آن بانو در مادر بودن هم نمونه است.

او گفت:

دشمن به دنبال کاهش فرزندآوری در خانواده‌ها است. امروز فرزند آوری، یک تکلیف شرعی و ملی است. فرزند آوری و فرزند پروری قدم گذاشتن در راه جوانی جمعیت و تربیت نسل صالح و مدافع نظام اسلامی است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان