دشمن مغز جوانان ما را مورد تهاجم قرار داده است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 22:57

دشمن مغز جوانان ما را مورد تهاجم قرار داده است

شماره: 18092
Aa Aa

او می گوید دشمن در جنگ نرم عقاید جوانان را هدف قرار داده است اما چون آنان باطل هستند خداوند نقشه‌های آنان را ناکام گذاشته است.

علی فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران؛
 دشمن مغز جوانان ما را مورد تهاجم قرار داده است

علی فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران در سخنانی در انتهای راهپیمایی ۱۵ خرداد در پیشوا گفت:

۴۳ سال است که در عیان‌ترین وجه ممکن جبهه شیطان بزرگ در برابر جبهه انقلاب اسلامی ایستاده است اما قیامی که بر اساس آموزه‌های اسلامی شکل گرفته و اثرات آن تا پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی تداوم داشت با پشتوانه مردم بر تمامی توطئه‌ها غلبه می‌کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، او اظهار داشت:

پس از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود تلاش‌های متعدد، آمریکا و همراهان او با شکست مواجه شدند. در طول این سال‌ها مردم ایران نه تنها در برابر هجوم همه‌جانبه جبهه کفر و ظلم ایستاده بلکه سال‌های طولانی است که آنها دنبال ما هستند تا علیه آنان اقدامی‌نکنیم. مقاومت مردم ایران باعث شده تا اقدامات مادی و دنیایی دشمنان بسیار بیشتر شود.

وی نتیجه دشمنی‌های آمریکا را شکست همه‌جانبه خواند و گفت:

نتیجه این شیطنت‌ها همواره به نفع ایران اسلامی رقم خورده است. اگر جبهه حق با نیت خدایی به وجود آید و مردم تمام قد و با صدق و اخلاص پای کار باشند خداوند ضمانت کرده که جیهه حق پیروز است و هیچ‌گاه حزب شیطان و جبهه باطل پیروز نیست.

وی گفت:

هر روز علم و تکنولوژی ما افزایش می‌یابد و متناسب با آن نیز تکالیف ما سنگین‌تر می‌شود. باید ارزش‌های انقلابی به نسل جوان منتقل شود. همه مسئولان باید برنامه داشته باشند تا انتقال نسل به نسل ارزش‌های انقلاب صورت گیرد تا آیندگان بدانند در سال ۴۲ در دل‌ها و عمل‌ها چه بر مردم این شهر گذشت و شهادت‌ها چگونه اتفاق افتاد؛ رخدادی که در دفاع مقدس و جریان دفاع از حرم نیز بین مردم متبلور شد و رشادت‌های بسیاری را در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار گذاشت.

او با اشاره به جنگ نرم و تبلیغاتی دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت:

دشمن در این جنگ عقاید جوانان را هدف قرار داده است، دشمن مغز جوانان ما را مورد تهاجم قرار داده اما چون آنان باطل هستند خداوند نقشه‌های آنان را ناکام گذاشته است البته ما نیز باید تلاش کنیم تا با اقدامات فرهنگی مناسب این توطئه‌ها را بیش از پیش خنثی کنیم.

فدوی اضافه کرد: قطعاً مشکلات اقتصادی کشور با پشتوانه مردمی حل خواهد شد. از سال ۶۸ همه کارشناسان اعتقاد داشتند که این طرح اقتصادی باید صورت گیرد. دولت جرأت بزرگی به خرج داد و این طرح را اجرایی کرد که موفقیت در آن به پشتیبانی مردم نیاز دارد تا بتوان کشور را از این گردنه مهم عبور داد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان