دشمن می خواهد ذهنیت مردم را نسبت به روحانیت خراب کند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 30 فروردين 1403 - 17:22

دشمن می خواهد ذهنیت مردم را نسبت به روحانیت خراب کند

شماره: 18034
Aa Aa

دشمن می‌داند روحانیت ستون این خیمه است و با سازماندهی حرفه ای و فعالیت مستمر در رسانه و فضای مجازی می خواهد جایگاه روحانیت را تضعیف نماید.

رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران عنوان کرد؛
دشمن می خواهد ذهنیت مردم را نسبت به روحانیت خراب کند

رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت:

دشمن به خوبی می‌داند که روحانیت ستون این خیمه است.

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

دشمن با سازماندهی حرفه ای و فعالیت های مستمر و بی امان در حوزه رسانه و فضای مجازی می خواهد ذهنیت مردم را نسبت به روحانیت و حوزه های علمیه تغییر داده و این جایگاه رفیع و خدوم را تضعیف نماید.

او بر لزوم و اهمیت رصد و پایش تحرکات رسانه های معاند و ضدانقلاب پیرامون حوزه و روحانیت تاکید کرد:

آن ها می خواهند که با انواع و اقسام ترفندها چهره نادرست و ناموجهی از روحانیت را به افکار عمومی القا کنند و در این سوی ماجرا رسانه های متعهد و انقلابی از جمله رسانه رسمی حوزه باید بکوشند که این توطئه شوم دشمن را با فعالیت درست و حرفه ای و نگاه انقلابی خنثی نمایند.

وی با اشاره به محبوبیت و فراگیری فوق‌العاده سرود "سلام فرمانده" ابراز داشت:

وقتی کاری مخلصانه و برای رضای خدا باشد علیرغم همه فضاسازی ها و دشمنی ها جای خود را در دل ملت ایران و از جمله نسل جدید باز می کند و سرود سلام فرمانده این مساله را به خوبی ثابت کرد. از رسانه رسمی حوزه به عنوان آینه تمام نمای روحانیت و ارائه دهنده تصویر واقعی از حوزه و روحانیت انتظار می رود که هر چه بیشتر و بهتر در این مسیر گام بردارد و کاری کند که توطئه های شوم دشمن در تخریب چهره روحانیت خنثی و ناکام شود. امروز بیش از هر زمان دیگری در عرصه فعالیت های رسانه ای و به‌ویژه فضای مجازی نیازمند شهامت و روحیه انقلابی هستیم و بایستی با نصب العین قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب که رسالت و تکلیف ما را مقام معظم رهبری با درایت و حکمت ترسیم نموده اند ، وظایف و اولویت های فراروی خود را شناسایی و هوشمندانه و هنرمندانه آن را پیگیری و تحقق بخشیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان