دنیا در حال حرکت به سوی حاکمیت ظلم، الحاط و کفر است | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 9:30

دنیا در حال حرکت به سوی حاکمیت ظلم، الحاط و کفر است

شماره: 17181
Aa Aa

او می گوید هرچه ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی در دنیا بیشتر شود ظلم و جور استکبار هم بیشتر می‌شود و آقا امام زمان(عج) ظهور می‌کنند.

سید احمد علم‌الهدی، امام‌ جمعه مشهد؛
 دنیا در حال حرکت به سوی حاکمیت ظلم، الحاط و کفر است

سید احمد علم‌الهدی، امام‌ جمعه مشهد در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت:

« دنیا در حال حرکت به سوی حاکمیت ظلم، الحاط و کفر می‌رود اما ناگهان این مسیر پیچ می‌خورد و به سمت عدل و داد می‌رود. الآن ما در آن پیچ تاریخی قرار داریم.»

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل ازشفقنا، او اظهار کرد:

این را بدانید حالتی که باعث می‌شود با عشق برای امام زمان‌ گریه کنید ناشی از توجهات خود حضرت است. تمام حرکت‌های جهادی نیرومند با توجه خاصه وجود مقدس امام زمان(عج) میسر می‌شود و حال ما توسط حضرت ولی عصر اداره می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد:

عده‌ای از افراد ناآگاه می‌گویند انجام هر اقدام اصلاحی و هر مبارزه‌ای با استکبار بی‌فایده است؛چراکه تا زمین پر از ظلم و جور نشود امام زمان ظهور نخواهد کرد در حالیکه باید توجه داشت زمین وقتی پر از ظلم و جور می‌شود که تمام اهل آن عدالت‌خواه و استکبارستیز شوند. اگر مردم استکبار و حاکمیت ظلم را بپذیرند در آن صورت دیگر مورد حمله ظالم قرار نخواهند گرفت اما وقتی مردم در جهت مبارزه با استکبار قیام کنند ظالم در صدد نابودی این مردم برمی‌آید و ظلم و جور زیاد می‌شود. پر شدن دنیا از ظلم و جور به خاطر ظلم‌ستیزی مردم است. پس هرچه ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی در دنیا بیشتر شود ظلم و جور استکبار هم بیشتر می‌شود و آقا امام زمان(عج) ظهور می‌کنند و دنیا را همان طور که پر از ظلم شده است، پر از عدل و داد می‌کنند. پس روایت جابر بر این مسئله دلالت دارد.

وی با اشاره به فرموده رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه ما در حال حاضر در یک پیچ تاریخی قرار داریم گفت:

پیچ تاریخ یعنی وقوع اتفاقی که ناگهان باعث عوض شدن مسیر ثابت تاریخ شود. قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ما، دنیا در حال حرکت به یک سمت بود و الان هم در سایر نقاط کره زمین به همان سمت در حال حرکت است و به سوی حاکمیت ظلم، الحاط و کفر می‌رود. اما ناگهان این مسیر پیچ می‌خورد و به سمت عدل و داد می‌رود. الآن ما در آن پیچ تاریخی قرار داریم. ۷۰ سال می‌گذرد و ببینید که اسرائیل به چه ذلت و نکبتی افتاده است. این پیچ تاریخ است. تاریخ و زمانه پیچ خورد و مسیرش تغییر کرد و این‌ پیچ تاریخ دقیقا به نقطه‌ای متوجه است که دنیا عدالت‌خواه می‌شود. مردم به جایی می‌رسند که متوجه می‌شوند جز حاکمیت الهی هیچ چیزی نمی‌تواند عدالت را تامین کند و در خط اجرایی حاکمیت الهی به دنبال مظهر خدا می‌گردند و مظهر خدا بر روی کره زمین هم امام زمان است که به همه چیز جهت‌دهی می‌کند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان