دهقانى، بانويى كه فعل خواستن را به خوبى صرف كرد | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403 - 17:08

دهقانى، بانويى كه فعل خواستن را به خوبى صرف كرد

شماره: 23445
Aa Aa

یاسر جمالی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر می گوید موفقیت محبوبه دهقانى باعث انگیزه در سایر بانوان فوتبالیست این استان شده است.

از حضور در تركيه تا درخشش در ليگ فوتبال زنان آتاتورك؛
دهقانى، بانويى كه فعل خواستن را به خوبى صرف كرد

اسپادانا خبر| سيدفريور موسوى

 

دختر محبوب خانواده و عاشق فوتبال زمانى كه دريافت مى تواند حتى با حجاب كامل در خارج از كشور به رشته مورد علاقه ورزشى اش بپردازد گام به فوتبال باشگاهى زنان كشور تركيه نهاد تا به عنوان گلر ملى پوش ايران و اولين لژيونر استان بوشهر شناخته شود. وى چندى پيش و بنا به دعوت روابط عمومى ورزش و جوانان استان بوشهر با سرپرست اين اداره کل دیدار و گفت‌ وگو کرد.

 

 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این نشست با اشاره به موفقیت محبوبه دهقانى و احترام و پایبندی به حجاب اسلامی در لیگ فوتبال زنان كشور ترکیه گفت:

اداره کل ورزش و جوانان موفقیت سركار خانم دهقانى را با استفاده از اراده وانگیزه بسیارقوی وتلاش مستمر درکنار پایبندی و احترام به افکار و اعتقادات مردم کشورعزیزمان ایران را مایه سربلندی وافتخار استان بوشهر می داند.

یاسر جمالی در ادامه گفت:

حضور یک بانوی ملی پوش بوشهری در لیگ فوتبال زنان كشور ترکیه باعث انگیزه و جهشی در سایر بانوان فوتبالیست استان شده است که با تلاش فراوان در جهت پیشبرد اهداف خود بتوانند به درجات بالایی از کیفیت فنی ورزشی و همچنین باعث امیدواری و ایمان به رسیدن به قله های بزرگ قهرمانی و اخلاقی شده است.

 

254

 

وی گفت:

ما بعنوان متولی ورزش استان از هیچ کوششی برای پیشرفت و تحقق سند تحول و توسعه ورزش در استان بوشهر مضایقه نخواهیم کرد و همیشه حامی ورزشکاران استان هستیم که با انسجام و تلاش مستمر به سمت تحقق آرمان‌های این نظام و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان پیش بروند.

در پایان این نشست توسط سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از محبوبه دهقانی تقدیر به عمل آمد.

اما در اين ميان بايستى به مشكل فعلى وى كه بيكار بودن اين بانوى محجبه و ملى پوش كشورمان است اشاره كرد كه با آنكه همه مجوزهای مديران اين استان و حتى پاسخ اشتغال به كار یکی از شرکت های نفتی را نيز در دست دارد تا كنون به وعده و وعيدها و قول هايى كه  به ايشان داده شده است توجهى نگرديده كه اميدواريم مسئولين عزيز استان بوشهر گره اى از مشكلات محبوبه دهقانى بازنموده و ايشان مشغول بكار گردند

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان