دولت ایران مجری منویات رهبر انقلاب خواهد بود | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 8:35

دولت ایران مجری منویات رهبر انقلاب خواهد بود

شماره: 17587
Aa Aa

دشمن همواره تلاش کرده تا هویتی که دانشگاه به برکت انقلاب اسلامی به دست آورده مخدوش کند. همه ما وظیفه داریم مانع اجرای این نقشه شوم شویم.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران؛
دولت ایران مجری منویات رهبر انقلاب خواهد بود

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در جلسه هیأت دولت گفت:

دانشگاه اتاق فکر دولت است.

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

اساتید دانشگاه و دانشجویان به صورت مسأله‌محور موضوعات مهم کشور از جمله مباحث مربوط به آب، قاچاق کالا، توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و جلوگیری از خام‌فروشی را بررسی و برای حل آنها راهکار ارایه دهند.

وی با اشاره به بیانات راهبردی رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان در خصوص اهمیت و جایگاه علم و فرهنگ با محوریت دانشگاه، همه اجزای دولت را موظف به تلاش برای تحقق فرامین ایشان دانست.
او حفظ هویت علمی، دینی و انقلابی دانشگاه را مهمترین دغدغه مطرح شده از سوی رهبری در این دیدار دانست و گفت:

دشمن همواره تلاش کرده تا هویتی که دانشگاه به برکت انقلاب اسلامی به دست آورده مخدوش کند و همه ما وظیفه داریم مانع اجرای این نقشه شوم شویم.
رئیسی امیدبخشی به دانشجویان را از دیگر دغدغه‌های رهبر انقلاب دانست و گفت:

یکی از مشکلات دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی اشتغال است که باید وزارت علوم با همکاری وزارتخانه‌های صمت و کار برای این مسئله برنامه‌ریزی کنند.
وی با بیان اینکه دولت مجری منویات رهبری خواهد بود از معاون علمی خود و وزیر علوم خواست با همکاری بخش‌های مرتبط راهکارهای اجرای بیانات مقام معظم رهبری را بررسی و پیگیری کنند.
رئیسی ساماندهی وضعیت خوابگاه‌ها را نیز امری مهم و ضروری دانست و وزارت علوم و سازمان برنامه و بودجه را مأمور رسیدگی فوری به این مسئله کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان