دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبری ضد انقلاب را خیلی سوزاند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 12 ارديبهشت 1403 - 2:33

دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبری ضد انقلاب را خیلی سوزاند

شماره: 23480
Aa Aa

برخی راهپیمایی اربعین را مانور تبلیغاتی می‌دانند؛ اگر دولتی چنین توانی دارد قدرتمندترین دولت منطقه است| ضد انقلاب چهل سال است خمیازه می‌کشد.

امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت؛
دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبری ضد انقلاب را خیلی سوزاند

سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت اظهار داشت:

سبک زندگی دینی این است که ببینیم امام رضا چکونه زندگی کرد و ما هم همانطور زندگی کنیم.

به گزارش اسپادانا خبر، خاتمی عنوان کرد:

دیدار مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با رهبر انقلاب از دیدارهای ویژه‌ای بود که ضد انقلاب را خیلی سوزانده است. برخی گفتند به مردم لباس بلوچی پوشانده اند و به تهران آورده‌اند، پیش از انقلاب هم خیلی از این حرف‌ها را می‌زدند و برخی می‌گفتند مردم در خیابان نیستند بلکه نوار می‌گذارند. شما ضد انقلاب چهل سال است که واقعیت را ندیدید و در خواب هستید و خمیازه می‌کشید و تا ابد هم به این راه ادامه خواهید داد. رهبر انقلاب فرمودند که آمریکا مجموعه‌ای برای بحران‌زایی در کشورها ایجاد کرده است و در ایران روی اختلافات قوی و مذهبی کار می‌کنند اما جواب آنها را هم رهبر انقلاب داد و به فضل خداوند دشمن در آینده هم ناکام خواهد ماند. دشمن در پی تخریب وحدت ملی و تضعیف امنیت ملی است البته مردم هم محکم در مقابل دشمن ایستاده‌اند.

او اظهار داشت:

حضور مردم در راهپیمایی اربعین یک رزمایش خدایی بی نظیر بود به صورتیکه که بیش از 22 میلیون نفر از سراسر جهان و 4 میلیون نفر از ایران در این پیاده‌روی حضور داشتند. این پیاده‌روی هیچ تحلیلی جز عشق ندارد. علاوه بر این، پیاده‌روی اربعین، نماد اتحاد و همدلی دو ملت ایران و عراق بود. آنچه در این پیاده‌روی اجرا شد همه‌اش مردمی بود و یک ریال آن دولتی نبوده است البته دولت وظیفه داشت پشتیبانی کند و من از دولت محترم و فرمانده فراجا صمیمانه تشکر می‌کنم. همچنین پیاده‌روی اربعین کلاس پایبندی به دین بود زیرا کسی که در این مسیر قرار گرفته در حرم امام حسین(ع) قرار گرفته است.

خاتمی گفت:

یکی از نشانه‌های تاثیرگذاری این حماسه عصبانیت دشمن است لذا باید به آنها گفت که از این عصبانیت بمیرید. برخی می‌گویند این راهپیمایی یک مانور تبلیغاتی است که باید گفت اگر دولتی چنین توانی دارد که 22 میلیون نفر را در یک مسیر قرار دهد قدرتمندترین دولت منطقه است.

احمدخاتمی در پایان گفت:ئاز هفته آینده هفته دفاع مقدس آغاز می‌شود و باید به استقبال این هفته رفت. ارزش جهاد فقط برای دوره جنگ نیست و خانواده شهدا و ایثارگران تا پایان نور چشم این ملت هستند. مردم و مسئولان وظیفه دارند به پاس ارزش جهاد، ایثارگران را تجلیل کنند زیرا دشمن در پی خاموش کردن ارزش‌های الهی است و شما نباید بگذارید او موفق شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان