راه معالجه مشکلات اجتماعی فعال تر شدن مساجد و بسیج است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 17:17

راه معالجه مشکلات اجتماعی فعال تر شدن مساجد و بسیج است

شماره: 16107
Aa Aa

عربده‌کشی و مواضع ذلیلانه اسرائیل و یاوه‌هایی که گفت به ایران حمله می‌کنیم پدیده بسیار زشتی است. اگر اقدامی کند شاهد جنگی بزرگ خواهد بود.

علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر ایران؛
راه معالجه مشکلات اجتماعی فعال تر شدن مساجد و بسیج است

آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر ایران و امام‌جمعه قم در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت:

25 تکلیف و وظیفه در برابر معصومین(ع) داریم که بر اساس نقش هدایتی است که در برابر ما داشته‌اند و سود و اجر این تکالیف به خودمان می‌رسد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:

بخشی از خروجی حوزه و دانشگاه باید گره از کار مردم باز و راه را برای سعادت دنیا و آخرت مردم بگشاید و مشکلات و درد و آسیب‌های اجتماعی را برطرف کند و این موضوع وظیفه ما است. هرگاه این دو نهاد در کنار یکدیگر و همراه حرکت کردند برای ملت دستاوردهای بزرگی حاصل شد و هرگاه فاصله میان حوزه دانشگاه زیاد شد ملت متضرر شد.

عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد:

معالجه آسیب‌های اجتماعی و مفاسد اخلاقی راه بنیادین دارد که به مردم بازمی‌گردد. دستگاه‌ها و مسئولین با رعایت مقررات اقدامات لازم انجام دهند ولی راه معالجه مشکلات اجتماعی این است که مساجد، مدارس، مراکز علمی و پایگاه‌های بسیج فعال‌تر شوند و همه پای‌کار و تبیین و توضیح در راستای مشکلات فرهنگی بیایند.

امام‌جمعه قم همچنین بیان کرد:

عربده‌کشی و مواضع ذلیلانه اسرائیل و یاوه‌هایی که گفت به ایران حمله می‌کنیم پدیده بسیار زشتی است، رژیم صهیونیستی بداند امت و سپاه اسلام و محور مقاومت و ایران اسلامی در کنار یکدیگر هستند و اگر اقدامی کند شاهد جنگی بزرگ خواهد بود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان