روزنامه نگاران نقش سربازان پیاده ناتو فرهنگی را اجرا می کنند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 18:00

روزنامه نگاران نقش سربازان پیاده ناتو فرهنگی را اجرا می کنند

شماره: 18216
Aa Aa

در جنگ رسانه باید همه ارزش ها و مقدسات را به آتش کشید و برخی از خدمت گذاران مانند روحانیت را با حملات ناجوانمردانه از چشم مردم انداخت.

تقوی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی؛
روزنامه نگاران نقش سربازان پیاده ناتو فرهنگی را اجرا می کنند

سیدرضا تقوی، نماینده تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی و در نطق میان دستور خود گفت:

عصر ما عصر انفجار اطلاعات است که در آن امواج بر زندگی بشر حاکم هستند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، او ادامه داد:

گشت و گذار در فضای مجازی و زندگی با اینترنت زندگی انسان را به تسخیر خود درآورده است. اگر ستمگران پیش از این تاریخ کشور ها را با قدرت نظامی اشغال می‌کردند امروز با قدرت نرم سعی داردند کشورها را فتح کنند. سمبل قدرت نظامی توپ، تانک و موشک بود ولی اینترنت و فضای مجازی سلاح رسانه هستند. قدرت نرم و امپراتور رسانه‌ای در کشورهای مختلف با ایجاد انقلاب های مخملی هویت ملتی را از بین می‌برند، آداب و سنن، میراث فرهنگی و  ارزش ها را به آتش می کشند و ملت ها را به اسارت در می‌آورند.

تقوی با بیان اینکه با قدرت نرم و امپراتوری رسانه‌ای شوروی را که کشوری ابرقدرت بود شکست دادند گفت:

با استفاده از همین ابزار جنایت را حقوق بشر و خیانت را امانت معرفی کردند. دنیای استکبار به ویژه آمریکا برای در هم شکستن انقلاب اسلامی و مقاومت ملت ایران جنگ بی امان رسانه ای را دامن زده است.

وی علت دشمنی دشمنان را تغییر نقشه سیاسی دنیا توسط انقلاب دانست و افزود:

جمهوری اسلامی ایران طرح خاورمیانه جدید را خنثی کرد و در کالبد ملت‌های منطقه روحیه انقلابی دمیده، ساکنان غزه، کرانه باختری، جنوب لبنان، سوریه، عراق و یمن را به مقاومت در برابر دشمنان واداشته و همه نقشه‌های خائنانه غربی‌ها را خنثی کرده است. امروز دشمنان همه توان رسانه ای خود را برای اشغال ذهن ملت ایران به میدان آورده اند تا مردم را از  اسلام و انقلاب و اخلاق و فرهنگ دینی و ملی خود جدا کنند و موجب تقابل آنها با نظام شوند.

تقوی با بیان اینکه روزنامه نگاران، خبرگزاری ها و برخی از چهره های هنری و فرهنگی و سلبریتی ها نقش سربازان پیاده ناتو فرهنگی را اجرا می کنند گفت:

ناتوی فرهنگی بخشی از نیروهای خود را از میان خودی‌ها می گیرد. در ناتوی فرهنگی هیچ مسئولی نباید سالم بماند و مورد اعتماد باشد. همه شخصیت ها باید بشکنند. در جنگ رسانه باید همه ارزش ها و مقدسات را به آتش کشید و برخی از جریان های مؤثر و خدمت گذار مانند روحانیت را  با حملات ناجوانمردانه باید از چشم مردم انداخت. ناتوی فرهنگی مرزهای اخلاق را از بین می‌برد و هویت ملی و فرهنگی مسخ می‌کند. در ناتوی فرهنگی مردم باید به ارکان نظام و مسئولان آن بی اعتماد شوند. همه خدمات نظام نادیده گرفته شود و اگر خیانتی از مسئولی سر زد باید آن را با قدرت رسانه‌ای به اندازه‌ای بزرگ کرد که به همه مسئولان سرایت داده شود و در باور مردم به گونه‌ای القا شود که همه مسئولان فاسد هستند. ناتوی فرهنگی به گونه‌ای فضا را تیره و تار می کند که حتی خانواده مظلوم شهیدان هم نتوانند از خون عزیزانشان دفاع کنند و اگر کسی به امر به معروف و نهی از منکر کند با او برخورد می‌کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:

به حول قوه الهی ما و ملت قهرمان ایران در جنگ سایبری و در مقابله با ناتوی فرهنگی نیز پیروز خواهیم شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان