رونالدو در ایران باید «بله» و «ایتا» نصب کند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 16:11

رونالدو در ایران باید «بله» و «ایتا» نصب کند

شماره: 23457
Aa Aa

رونالدو در ایران باید سکو بله و ایتا را نصب کرده و با خانواده و دوستان خود تماس بگیرد و به آن‌ها بگوید این سکوها را نصب کنند؛ خیلی هم دلش بخواهد.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری جمهوری اسلامی ایران؛
رونالدو در ایران باید «بله» و «ایتا» نصب کند

عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری جمهوری اسلامی ایران در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره حصور رونالدو در ایران اظهار کرد:

برخی می گویند رونالدو به ایران بیایند تکلیف سیم کارتش چه  می شود؟ فکر می کنند ما در جیب خود سیم کارت آزاد داریم به رفقای خود می‌دهیم. چنین امکانی نداریم فعلا فقط به خبرنگاران چنین سیم کارتی داده‌ایم.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود:

اگر رونالدو به ایران بیاید باید سکو بله و ایتا را نصب کرده و با خانواده و دوستان خود تماس بگیرد و به آن‌ها بگوید این سکوها را نصب کنند و از آن‌ها استفاده کند خیلی هم دلش بخواهد این کار را بکند.

وی هم‌چنین گفت:

با تصویب هیات دولت گاز مصرفی برای تمام تاسیسات گردشگری و کارگاه‌های صنایع دستی از نرخ‌گذاری جدید مستثنی شد. تشکل‌های گردشگری بیانیه‌های مختلفی منتشر و از این مصوبه دولت تشکر کردند.

او گفت:

در دو سال دولت مردمی ۹۰۰ پروژه به ارزش ۲۱۰ هزار میلیارد در حوزه گردشگری افتتاح کردیم.  ۲۵۸۰ پروژه با رقم ۳۷۰ همت در حال ساخت است که اشتغال‌زایی بیش از صد هزار نفر را به همراه خواهد داشت.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان