زنان و مردان برای ورود به دانشگاه‌ باید شئونات را رعایت کنند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 13:04

زنان و مردان برای ورود به دانشگاه‌ باید شئونات را رعایت کنند

شماره: 17799
Aa Aa

او با بیان این که کلاس و دانشگاه حرمت دارد گفته حتی در کشورهای خارجی هم با لباس لب دریا و لباس مهمانی وارد دانشگاه نمی‌شوند.

محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم ایران عنوان کرد؛
زنان و مردان برای ورود به دانشگاه‌ باید شئونات را رعایت کنند

محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم ایران در آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که امروز در دانشگاه الزهرا گفت:

کلاس و دانشگاه حرمت دارد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او اظهار داشت:

زنان و مردان برای ورود به دانشگاه‌ها باید شئونات آن را رعایت کنند. حتی در کشورهای خارجی هم با لباس لب دریا و لباس مهمانی وارد دانشگاه نمی‌شوند.

زلفی‌گل گفت:

جریان‌سازی از دیگر اقدامات مهمی است که نیروهای روابط عمومی در دانشگاه‌ها انجام می‌دهند و  در نتیجه این جریان‌سازی بیشتر برای کار حکمیانه و عاقلانه در جامعه فراهم می‌شود. یکی از کارهای تحولی مهم مدنظر ما در آموزش عالی این است که استادی را در دانشگاه ها به تخصص تبدیل کنیم چراکه همانطور که پزشک یا هر صنفی برای خود یک تخصص دارد ما نیز باید بتوانیم در عرصه معلمی و استادی نخبه پروری و تخصص گرایی را داشته با شیم و این جز آموزش روشها و منشهای استادی امکان‌پذیر نیست. در عرصه تخصص گرایی ما عنوان کردیم که در استخدام اعضای هیئت علمی حتما باید دوره های آموزشی شبانه‌روزی گذاشته شود و در نتیجه آن معادل یک پایه تشویقی یکساله به اساتید تعلق بگیرد اما رسانه‌های بیگانه شروع به تخریب این اقدام کردند و این اقدام ما را نوعی گزینش تلقی کردند؛ روابط عمومی‌ها وظیفه دارند در این زمینه جریان سازی کنند.

وزیر علوم همچنین گفت:

ما عنوان کردیم که دانشگاه و کلاس حرمت دارد و هر کس که وارد این محیط می‌شود باید این شئونات را رعایت کند اما متأسفانه رسانه‌های بیگانه آن را به ضدفرهنگ تعبیر کردند در صورتی که در کشورهای دیگر نیز با لباس لب دریا یا مهمانی وارد دانشگاه‌ها نمی‌شوند. در این نوع موارد باید روابط عمومی‌ها فرهنگ‌سازی های لازم را انجام بدهند تا جریان سازی شکل بگیرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان