سنگرها یکی پس از دیگری آماده فتح هستند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 20:26

سنگرها یکی پس از دیگری آماده فتح هستند

شماره: 17685
Aa Aa

نظام ما بی نظیر بوده و مرزهای جدید ایجاد کرده است. ابر قدرت‌ها محتاج ما هستند. کمربندها را محکم ببندیم؛ سنگرها فتح می شوند.

احمد وحیدی، وزیر کشور ایران عنوان کرد؛
سنگرها یکی پس از دیگری آماده فتح هستند

احمد وحیدی، وزیر کشور ایران در آئین تکریم استاندار کرمان اظهار داشت:

سنگرها یکی پس از دیگری آماده فتح هستند. امروز ابر قدرت‌ها در برخی از مسائل‌شان محتاج ما هستند و این افتخار بزرگی است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی با تشریح ویژگی‌های شاخص و تاثیرات شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:

خدا مهر کسی را بی دلیل در دل‌ها نمی‌اندازد.

وی با بیان این که انقلاب و نظام ما یک انقلاب بی نظیر است گفت:

دنیا در حال تغییر است و جمهوری اسلامی در نقطه ای قرار گرفته که می‌تواند مرزهای سیاسی، فرهنگی، هویتی و ژئوپلیتیک عوض کند و تمام آزادی‌خواهان و انقلابیون دارای وجدان بیدار هویت‌شان را با هویت جمهوری اسلامی می‌شناسند. انقلاب اسلامی مرزهای جدید ایجاد کرده است و این مرزها مرتبا به جلو رانده می شود و امروز دنیای غرب اسیر مرزهایی‌ست که جمهوری اسلامی جلو می‌برد. زوزه‌های غرب و رژیم صهیونیستی به علت احساس فروپاشی خودشان است. این هویت بلند و قوی جمهوری اسلامی بر جان‌های آنها چنگ انداخته است و آنها را رها نمی‌کند. دشمنان به میزانی از این مسئله دچار وحشت هستند که با انواع حیله ها سعی می کنند بزرگی‌های در انقلاب بدست آورده است با عملیات روانی و جنگ رسانه در ذهن مردم کوچک کنند و نمی توانند.

وی در علت هجمه‌هایی که به رئیس جمهور می‌شود عنوان کرد:

رئیس‌جمهور بار مسوولیت‌های بزرگی را بر عهده گرفته است همین که ریل اقتصادی می‌خواهد تغییر کند مهم است و رئیس‌جمهور برای اینکه می‌داند این برای نظام مهم است شانه‌اش را زیر این بار قرار می‌دهد. شفافیت و روشنی و اقتدار در ریل اقتصادی وجود دارد با اقتدار و با اطمینان امروز این گام‌های بلند در حال برداشته شدن است و به مرور زمان آثار آن نشان داده می‌شود. در حداکثر تحریم اما طرح‌های عمده‌ای اتفاق می‌افتد و عادلانه کردن یارانه‌ها و فرم جدیدی از یارانه مسئله مهمی است و خیلی‌ها ممکن است نسبت به نتایج آن مطلع نباشند.

وحیدی با تشریح اقدامات دولت در زمینه طرح رتبه بندی معلمان، کرونا و مسائل کارگری اظهار کرد:

اینکه همه کارها در فشار حداکثری اتفاق بیفتد نشان‌دهنده اقتدار نظام و قوی بودن پایه‌های نظام است، راه‌های مهمی در پیش داریم، کمربندها را محکم ببندیم و به حاشیه‌ها توجه نکنیم. سنگرها یکی پس از دیگری آماده است که به دست مردم ما فتح شود. خواهید دید که جمهوری اسلامی در حوزه اقتصاد بسیار شکوفا می‌شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان