شاه ۳۷ سال خادم و نوکر آمریکا بود | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 19:00

شاه ۳۷ سال خادم و نوکر آمریکا بود

شماره: 16650
Aa Aa

در ایران پس از ۴۳ سال پیروان ادیان مختلف با آرامش در کنار یکدیگر زندگی کرده، از حق شهروندی استفاده می‌کنند و عاشق انقلاب اسلامی هستند.

سید مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان؛
شاه ۳۷ سال خادم و نوکر آمریکا بود

سید مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد:

طبیعتاً ما خون‌ریز نیستیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او اظهار کرد:

دستور حمله زمانی است که دشمن به ما حمله کند. اسلام با جنگ پیش نرفته است و اگر جهادی در تاریخ اسلام شکل گرفته برای دفاع بوده است. در کشورمان پس از ۴۳ سال پیروان ادیان مختلف با آرامش در کنار یکدیگر زندگی کرده و از حق شهروندی استفاده می‌کنند و عاشق انقلاب اسلامی هستند.

او همچنین گفت:

انقلاب اسلامی یک معجزه بود. این مورد تعبیر امام و رهبر معظم انقلاب است و غیر از این نمی‌تواند باشد. یک روحانی در زمانی که استبداد حاکم بود فریاد زد که آقای شاه من تو را نصیحت می‌کنم. مردم زمان فرار شاه شادی کردند، او شاهی بود که دنیای کفر پشت سرش بود و همه چیز را سخاوتمندانه تحویل آمریکا داد تا بماند اما آمریکا خود به نتیجه رسید دفاع از چنین جنایتکاری ننگ است و این نتیجه شخصی است که از مسیر خدا منحرف شود. افراد جاهلی که هنوز آمریکا را راه نجات می‌دانند بدانند شاه ۳۷ سال خادم و نوکر آمریکا بود و حتی اگر مانند او هم باشیم نتیجه آن مشخص است.

وی به اعلام حکومت نظامی در ۲۱ بهمن سال ۱۳۵۷ اشاره و اظهار کرد:

بدانید تا رهبری بر سر حکومت است، پیروز خواهیم بود و اگر این قدرت را از دست بدهیم چیزی نخواهیم داشت.

امام جمعه موقت اصفهان گغت:

انسان عاقل عاشق اسلام است و اگر ۳٠٠ هزار شهید دادیم همگی برای دفاع از اسلام رفتند.

وی ادامه داد:

مجلس برای برخی قوانین کوتاهی می‌کند. یکی از مسئولان انتظامی مطرح کرد که به‌صورت هفتگی تعداد زیادی از افراد را دستگیر می‌کنیم اما وقتی تحویل دادگاه می‌دهیم روز بعد آزاد می‌شوند و زمانی که با دادستان این مسئله را مطرح کردم، گفت در قانون آمده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان