شنیدن موسیقی حرام در اماکن عمومی گناه است؛ برخورد کنید | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 24 ارديبهشت 1403 - 23:03

شنیدن موسیقی حرام در اماکن عمومی گناه است؛ برخورد کنید

شماره: 17529
Aa Aa

مراقبه در فضای مجازی باید به عنوان نیاز امروز جامعه مورد توجه قرار بگیرد. نباید اجازه داد با آبروی افراد بی گناه در فضای مجازی بازی شود.

لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس؛
شنیدن موسیقی حرام در اماکن عمومی گناه است؛ برخورد کنید

لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز این شهرستان گفت:

همه باید کمک کنیم که عدالت در جامعه زمین نخورد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او ادامه داد:

 نباید شعار عدالت فراموش شود و عمل به عدالت نباید از سوی مسئولان مورد کم لطفی قرار گیرد. از چهره‌های مهم عدالت در جامعه آنست که در گزینش و شغل دادن مردم حس نکنند تبعیضی اعمال شده است. بزرگوارانی امکان دارد نفوذ داشته باشند اما نباید برای کسی که حقش نیست اعمال نفوذ کنند. اگر کسی پشت میزی نشست و فرد که بهتر می توانسته خدمت کند محروم شد فردی که اعمال نفوذ کرده است باید فردای قیامت پاسخگو باشد. اگر مناصب به شایستگاه اختصاص یافت اموال هم حفظ می‌شود. آدم شایسته اگر در منصبی قرار گرفت خیلی از اختلاس‌ها از بین می‌رود.

او با بیان اینکه امروز بعضی افراد قادر به تامین مایحتاج خود نیستند گرانفروشان را توصیه به خداترسی کرد. باید مراقب باشیم تا لقمه حرام در زندگی ما نیاید زیرا فردی که لقمه حرام می‌خورد تمایلش به گناه بیشتر می‌شود و با یک امضا و دستوری که از پشت یک میز صادر شود افراد می‌توانند دچار گناهان بزرگی شوند.

نماینده ولی‌فقیه در فارس اضافه کرد:

دستگاه‌های مربوطه در استان با ترویج گناه در جامعه باید برخورد کنند و شنیدن موسیقی حرام در اماکن عمومی از این موارد است. مراقبه در فضای مجازی نیز باید به عنوان نیاز امروز جامعه مورد توجه قرار بگیرد و نباید اجازه داد با آبروی افراد بی گناه در فضای مجازی بازی شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان