صدا و سیما افراد با ژست عروسکی را مجری نکند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 12:17

صدا و سیما افراد با ژست عروسکی را مجری نکند

شماره: 23159
Aa Aa

او گفته اگر روزی در شاه‌چراغ فتنه‌سازی کردند و تروریستی را فرستادند فردای آن روز کارخانجات تولید سلاح و مهمات آنها منفجر شد.

عبدالکریم عابدینی، خطیب جمعه قزوین؛
صدا و سیما افراد با ژست عروسکی را مجری نکند

عبدالکریم عابدینی، خطیب جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت:

امروز ما قدرت نظامی و دفاعی داریم که آمریکایی‌ها را سر جای خودشان نشاندیم در حالی که در همین خلیج فارس آمریکایی‌ها خیلی‌راحت یکی از هواپیماهای مسافربری ما را زدند و سرنگون کردند و 300 نفر را به شهادت رساندند و از عامل این جنایت جنگی به عنوان قهرمانی ملی در آمریکا یاد شد یعنی آمریکایی‌ها این اندازه برای تحقیر و توهین به ما آمادگی داشتند.
 به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، عابدینی ادامه داد:

امروز آمریکایی‌ها هیچ غلطی نمی‌توانند کنند و حواسشان جمع شده که طرف مقابلشان آنها را تنبیه خواهد کرد. اگر روزی در شاه‌چراغ فتنه‌سازی کردند و تروریستی را فرستادند فردای آن روز کارخانجات تولید سلاح و مهمات آنها منفجر شد و این همان سیلی‌های محکمی است که از نظام مقدس جمهوری‌ اسلامی دریافت کردند.

او افزود:
خواهش ما این است که بازماندگان دولت قبل و کسانی که پیشتر هم قصد خدمت داشتند و در جاهایی سفارشی منصوب شدند و با گرفتاری‌های مردم سروکاری ندارند بازماندگانشان هم با مدیرانی لایق و متخصص جابه‌جا شوند و نه آدم‌های سفارشی تا خدمت‌رسانی دولت به مردم به واسطه آدم‌های نالایق دچار انسداد شود و خدمتگزاری به مردم به سهولت انجام شود. بعضی از اشخاص صاحب نفوذ و قدرت اصرار دارند یک کسی را با سفارش جای بنشانند و مدیر کنند و باید مدیران بدانند پشت سفارش انتظارات بیجا و طمع‌ است. همه آن کسانی که می‌خواهند مدیر جابه‌جا کنند سر جایشان بنشینند تا دولت خدمتگزار بهتر بتواند به وظایف خودش بپردازد.

نماینده ولی فقیه در استان فزوین با انتقاد از برخی رویکردهای مدیران رسانه ملی گفت:

آن مجری که با تلویزیون کسب شهرت می‌کند ولی لیاقت آن را ندارد و از این شهرت سوء استفاده و فردا به این ملت خیانت می‌‌کند بنابراین از مدیران رسانه ملی انتظار داریم مجریان را به خاطر ژست عروسکی مورد استفاده قرار ندهد و به ماهیت شخصیتی و به ایمان، تقوا، انسانیت و جوانمردی آنها پی ببرد تا فردا خائن و وطن‌فروش نباشند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان