عموم مردم باید برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کنند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 23:51

عموم مردم باید برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کنند

شماره: 15738
Aa Aa

خانواده ها از درون خانه فرزندان خود را امر به معروف و نهی از منکر کنند|بسیج با نابود کردن ظالمان زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد بود.

سعیدی، نماینده ولی فقیه در استان قم؛
عموم مردم باید برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کنند

سیدمحمد سعیدی، نماینده ولی فقیه در استان قم در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد:

در جریان شناسی عصر پیامبر(ص) بر اساس سوره مبارکه توبه به مثلث شوم قدرتی برخورد می‌کنیم که در طول تاریخ در برابر انبیا ایستادند.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

گروه اول ملأ و افرادی که زمینه قدرت را برای قدرتمندان فراهم می کنند هستند، گروه دوم پولدارها و اشرافی‌ها هستند که از کنار قدرتمندان سود می‌برند و به آنها سود می‌رسانند و گروه سوم کسانی هستند که بر اساس نفوذی که دارند اعمال و رفتار ستمگران و ملأ را توجیه می کنند و ظلم ستمگران را مشروع جلوه می‌دهند. قرآن می‌فرماید برای ثروتمندان بی درد و بی تفاوت نسبت به نیازمندان آتشی بر افروخته می‌شود و اموالی که در دنیا جمع کرده بودند به صورت گداخته در می آورد و به صورت و پهلوی آنها می‌زند.

وی گفت:

شهدا حیات طیبه دارند و ماهم باید به حیات طیبه برسیم و همانطور که آنها انقلاب را با خون خود حفظ کردند ما هم باید با امر به معروف و نهی از منکر ادامه دهنده راهشان باشیم.

امام جمعه قم با بیان اینکه خانواده ها از درون خانه فرزندان خود را امر به معروف و نهی از منکر کنند افزود:

نباید همه این کار را به دوش نیروی انتظامی و مسئولان بیاندازیم بلکه باید عموم جامعه هم به این امر قیام و مسئولان را در این زمینه همراهی کنند.

وی گفت:

دشمنان ملت در این اندیشه بودند که بسیج را نابود و بی اثر کنند ولی ما نماز گزاران جمعه با قاطعیت اعلام می کنیم بسیج نه تنها با توطئه شما دشمنان نابود نخواهد شد بلکه با اتکای به خداوند متعال شما ظالمین را نابود خواهد کرد و زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد بود. همانطور که رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخبگان فرمودند ایرانی ها بالقوه نخبه هستند و باید تشویق شوند و به آنها بها داده شود و افرادی که در دانشگاه‌ها نخبگان را به ترک کشور تشویق می‌کنند به کشور خیانت می کنند زیرا این نخبگان سرمایه های کشور هستند و باید بمانند و به کشور خدمت کنند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان