فتنه‌گران زباله هستند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 17:43

فتنه‌گران زباله هستند

شماره: 19622
Aa Aa

این افراد علاقه زیادی به زباله‌دان‌ها دارند و به همین خاطر آنها را آتش می‌زنند| فتنه‌های اخیر توسط اراذل و اوباش و در توهین به مقدسات دینی رقم خورده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل؛
فتنه‌گران زباله هستند

حسین علیه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در اجتماع بزرگ امت رسول‌الله گفت:

فتنه‌گران خودشان زباله هستند و از این رو به زباله‌دان علاقه‌مند بوده و حتی آن را گاه آتش می‌زنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، او اظهار کرد:

فتنه‌ها از الطاف الهی بوده و همراه با رویش‌ها و ریزش‌ها است. در طول تاریخ نیز فتنه‌ها به عناوین مختلف شکل گرفته و شاهد رخداد آن بودیم. در طول تاریخ انقلاب اسلامی نیز فتنه‌های مختلفی با محوریت مسائل و موضوعات کشور رخ داده که در ۲ دهه اخیر فتنه ۸۸، ۹۶، ۹۸ و فتنه اخیر از طراحی‌های راهبردی دشمن بوده است. اغتشاشگران و فتنه‌گران در حوادث اخیر با اهانت به قرآن، پیامبر، مقام معظم رهبری و برخی دیگر از مبانی دینی سعی کردند تا اندیشه ظالمانه و مستبدانه خود را نشان دهند در حالی که خروجی و نتیجه چنین فتنه‌هایی ذلت و خواری استکبار و دشمنان است.

وی با بیان اینکه فتنه‌های اخیر توسط اراذل و اوباش و در توهین به مقدسات دینی رقم خورده است افزود:

هر چند قطار انقلاب با سرعت در حال حرکت است و دشمن با چنین فتنه‌هایی نمی‌تواند این حرکت را متوقف کند اما امروز احزاب، گروه‌ها و اقشار مختلف به صحنه آمدند تا به دشمنان بگویند که چنین فتنه‌های نرم و طراحی شده از سوی آنها هیچ نتیجه‌ای جز خواری و ذلت خود آنها به همراه نخواهد داشت. آمریکا در حالی که در مرحله افول و اضمحلال قرار گرفته با توسل به عناصر منحرف خود سعی می‌کند تا در مسیر انقلاب اسلامی خللی را ایجاد کند در حالی که این انقلاب راه و مسیر خود را پیدا کرده و با قوت و قدرت به پیش می‌روند. حوزه جغرافیایی انقلاب اسلامی نه تنها محدود به مرزهای کشور نشده بلکه امروز انقلاب اسلامی در اوج قدرت است و در کشورهای مختلف توانسته پیام خود را برساند و در این پیچ تاریخی جمهوری اسلامی ایران توانسته عظمت و ابهت واقعی خود را به نمایش بگذارد.

علیه از فتنه‌گران به عنوان زباله یاد کرد و گفت:

این افراد علاقه زیادی به زباله‌دان‌ها دارند و به همین خاطر آنها را آتش می‌زنند. در طول تاریخ زمانی که گروه‌های رادیکال، وهابی، سلفی، سلطنت‌طلب، آمریکا، صهیونیسم، ارتجاعی، کمونیسم و ضد انقلاب‌ها در کنار هم قرار گرفتند، فتنه‌ای در این کشور رخ داده که شایسته است مردم مراقب اندیشه‌ها و تحرکات آنها باشند. زمانی با شعار «تقلب در انتخابات» و زمانی نیز با معیشت مردم «بنزین» و امروز نیز با موضوع «حجاب» فتنه‌ها را حمایت و هدایت می‌کنند در حالی که نمی‌دانند ملت ایران در برابر این همه انحراف با قدرت ایستاده و اجازه کوچک‌ترین تحرک را به مستکبران نخواهد داد.

وی همبستگی ملت ایران را ضروری خواند:

این اجتماع نه تنها شعائر الهی و ارزشی است بلکه بساط فتنه‌گران را بر خواهد چید و امیدواریم مسئولان قضائی با فتنه‌گران برخورد جدی داشته باشند تا با عنوان مطالبه جدی مردم این افراد دیگر اجازه اهانت به مقدسات را به خود ندهند البته مسیر فتنه‌گران با عده‌ای جوان و نوجوان غافل و در بستر خیابان‌ها فرق می‌کند و باید این افراد مراقب باشند تا در دام افراد فتنه‌گر واقعی گرفتار نیایند چرا که ماهیت دشمن، ماهیت خباثت‌آلودی است و هرگز نباید به دشمن اعتماد کرده و مجال و فرصت دسیسه و فتنه‌گری را به آنها داد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان