فروش كليه كارمند پتروشيمى خارگ براى امرار معاش! | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 20 ارديبهشت 1403 - 23:36

فروش كليه كارمند پتروشيمى خارگ براى امرار معاش!

شماره: 22862
Aa Aa

يكى از كاركنان اخراجى اين شركت كه پس از اخراج به جهت امرار معاش و كسب در آمد هزينه هاى سنگين زندگى مجبور به فروش يكى از كليه هاى خود شد.

برگ زرين ديگرى در كارنامه بهمن بهزادى؛
فروش كليه كارمند پتروشيمى خارگ براى امرار معاش!

اسپادانا خبر| سيدفريور موسوى

 

قابل توجه حاميان بهمن بهزادى كه بى دليل و ندانسته و تنها بخاطر يك مشت تومان از وى و عملكرد زير صفرش دفاع مى كنند على الخصوص مسئولان بالاسرى ايشان با حقوق هاى چند صد ميليون تومانى و دريافت هداياى آنچنانى از سوى اين مدير ناقابل كه با برداشت ازجيب كاركنان پتروشيمى خارگ تا اين لحظه برروى صندلى پر اشتباهش نشسته است و خم به ابرو نمى آورد!

آنگونه كه كسب خبر نموديم يكى از كاركنان اخراجى اين شركت كه با اخراجش از سوى خانِ شول زندگى اش از هم پاشيده است به جهت امرار معاش و كسب در آمد هزينه هاى سنگين زندگى مجبور به فروش يكى از كليه هاى خود شده است. اين كارمند كه " گ . م " نام دارد با آگهى هاى غير قانونى توانست شخص هم خونى را براى اهداء يا بهتر بگوئيم فروش كليه خود پيدا كند و قرار است به زودى اين مهم در يكى از بيمارستان هاى تهران انجام شود.

اما در اين ميان و با كمى تأمل در خواهيم يافت براستى چرا كسى پاسخگوى عملكرد منفى و غير قابل قبول و يكه تازى هاى بهمن بهزادى، مدير عامل شركت سهامى پتروشيمى خارگ نبوده ونيست!؟

بهمن بهزادى كه دهان همه را با هديه هاى مختلف و پرداخت هاى آنچنانى و اهداء كارت هاى هديه مثل كارت هاى چرم درسا بسته است به دنبال آن است تا حكومت خود را با ياران گناوه اى اش ادامه دهد و در اين راه بخوبى مى داند كه دست انداز و ترمزى بر سر راهش نخواهد بود!

اكثر بالا سرى هاى وى اين روزها با آنكه تحركات سخيف ايشان را مى بينند متأسفانه عكس العمل خاصى از خود نشان نمى دهند! حتى در آخرين ضررش به پتروشيمى خارگ دود شدن ٤٥ هزار يورو در سفركنسل شده هلند هم  مديران اهداف را مجاب نكرد تا وى را احضار نمايند!

امروز اخراجى هاى بيگناه و بى دفاع بهزادى كليه مى فروشند ، فردا و در اين ميان آسايش و راحتى و حقوق چند صد ميليونى نيز ارمغان اين مرد شولى براى مديران خواب آلود نفت و پتروشيمى خواهد بود.

خيلى جالب است بدانيد كه واقعا در صنعت نفت و صنايع پتروشيمى هيچ مديرى اينگونه با عملكرد ضعيف و منفى خود در مسند كار باقى نمانده اما بهمن بهزادی نشان داده خان شول است و مرد كهن و بخوبى مى داند كه چه زمانى از مهره هاى شطرنج، يورو ودلارهاى كاركنان نگون بخت شركت سهامى پتروشيمى خارگ نهايت بهره ورى را ببرد.

نوش جانت حالا كه بالاسرى هايت تو را فرياد مى زنند!

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان