فریب‌خوردگان پشیمان شده‌اند؛ دیگر خبری از ترقه‌بازی نخواهد بود | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 15:53

فریب‌خوردگان پشیمان شده‌اند؛ دیگر خبری از ترقه‌بازی نخواهد بود

شماره: 23483
Aa Aa

بیش از ۸۵ درصد مردم ایران طرفدار حجاب اسلامی هستند| برخی از خانواده فریب‌خوردگان از طریق دستگاه‌های امنیتی توجیه شده و حرکتی نخواهند کرد،

رسول فلاحتی، امام جمعه رشت عنوان کرد؛
فریب‌خوردگان پشیمان شده‌اند؛ دیگر خبری از ترقه‌بازی نخواهد بود

رسول فلاحتی، امام جمعه رشت در نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت:

امروز آمریکا با جنگ ترکیبی وارد می‌شود و می‌داند انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات قبل آنان را به زباله‌دان تاریخ فرستاد.
به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او افزود:
در جنگ شناختی در ذهن و باور مردم و در اندیشه آنان در آنچه شناخته‌اند شبهه ایجاد کرده و در جنگ ترکیبی با ابزارهای گوناگون وارد عمل شده و با ترکیبی از دروغ‌ها به ایجاد شبهه در بین مردم می‌پردازند. 

فلاحتی ریشه بحران‌سازی در تمام دنیا را آمریکا عنوان کرد و گفت:

اختلاف میان ملت‌ها و امت‌ها و فتنه‌انگیزی بین ملت‌ها و نیز جنگ افروزی بین مردم از جمله تلاش‌های آمریکا است که انقلاب اسلامی در برابر تمام این جنایات ایستاد و آمریکا را به عقب برد به همین دلیل از طریق جنگ ترکیبی و شناختی وارد عمل شدند. 

وی با بیان اینکه یکی از طراحان این جنگ شوم برنارد لوئیس است که به دنبال تفکیک ایران است افزود:

او به دنبال این بود که ایران را به چنگ کشور کوچک تبدیل کند و در سایه ناآرامی‌ها در سال گذشته به دنبال اجرای این طرح بودند و تمام امکانات رسانه‌ای خود را در این راستا به کار گرفتند.

فلاحتی دروغ‌پراکنی را نخستین هدف طراحان شوم دشمنان بشری دانست:

در همین ایام عاشورای سال گذشته در راستای شایعات مسئله زن، زندگی و آزادی را با اخبار دروغ جعل کردند و پس از آن دروغ حکومت موروثی را منتشر کرده و سپس قتل یک دختر را مطرح کردند و با دروغ‌سازی مجدد به مسئله حجاب پرداختند تا به اهداف خود برسند. 

وی با تأکید بر اینکه تنها راه برای برملا کردن دروغ‌های دشمن و زمین زدن آنان «تبیین» است گفت:

در تمام آمارهای میدانی ما بیش از ۸۵ درصد مردم ایران طرفدار حجاب اسلامی هستند اما آنچه در رسانه‌های دروغ‌پرداز این باور را القا کردند که غالب مردم حجاب را کنار گذاشته‌اند و باعث شد بسیاری از خودی‌ها نیز به این باور برسند.

فلاحتی با بیان اینکه دشمن امسال در طبل توخالی می‌زند چرا که فریب‌خوردگان سال گذشته پشیمان شده‌اند افزود:

برخی از خانواده فریب‌خوردگان فرزندان و خویشان خود را برحذر می‌دارند، برخی از آنان از طریق دستگاه‌های امنیتی ایران توجیه شده و حرکتی نخواهند کرد، آن‌ها می‌دانند که خارج نشینان فقط وعده‌های دروغی می‌دانند و خود خارج نشینان نیز با یکدیگر دچار اختلاف شده‌اند و قدرت اقناعی جمهوری اسلامی بسیار قوی است بنابراین امسال دیگر خبری از ترقه‌بازی نخواهد بود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان