قالیباف اصلاح شیوه اجرای گشت امنیت اخلاقی را پیگیری می کند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 6:52

قالیباف اصلاح شیوه اجرای گشت امنیت اخلاقی را پیگیری می کند

شماره: 19676
Aa Aa

مسئولان امنیتی باید مقتدرانه با همه کسانی که مُخلّ ِامنیت مردم هستند برخورد کنند| هر اقدامی که مردم را در مقابل مردم قرار دهد در جهت خواست دشمن است.

اعتراض برای اصلاح از دستاوردهای انقلاب اسلامی است؛
قالیباف اصلاح شیوه اجرای گشت امنیت اخلاقی را پیگیری می کند

ساختارها و شیوه اجرای گشت امنیت اخلاقی باید به گونه ای اصلاح شود تا این قبیل اتفاقات دوباره تکرار نشود.  اینجانب در حدود اختیارات خود این مساله را پیگیری خواهم کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او در نطق پیش از دستور خود اظهار داشت: 

همان طورکه قبلا هم توسط مسئولان هر سه قوه مطرح شد چرایی و چگونگی جان باختن خانم مهسا امینی باید با جدیت، پیگیری، نتیجه به صورت رسمی اعلام و با هر قصور و تقصیر احتمالی به تناسب خطا و بدون هیچ اغماضی برخورد شود.
وی افزود:

بسیاری از کسانی که در ابتدا انتقاد کردند هدف براندازانه نداشتند اما دیدیم خارج نشینان علیه امنیت مردم با هدف براندازی نظامدست به تحریک و عملیات برای آشوب و اغتشاش زدند. مسئولان امنیتی کشور باید مقتدرانه با همه کسانی که مُخلّ ِامنیت مردم هستند برخورد کنند. باید توجه کنیم که هر اقدامی با هر روشی و با هرانگیزه ای که باعث شود مردم در مقابل مردم قرار بگیرند، تضعیف انسجام اجتماعی و در جهت خواست دشمن است و باید از آن پرهیز شود. ساختارها و شیوه اجرای گشت امنیت اخلاقی باید به گونه ای اصلاح شود تا این قبیل اتفاقات دوباره تکرار نشود.  اینجانب در حدود اختیارات خود این مساله را پیگیری خواهم کرد.

وی با بیان اینکه وجود اعتراض برای اصلاح امور از دستاوردهای انقلاب اسلامی است بیان داشت: 

در همین چند وقت برخی از اعتراضات به حق باعث اصلاح تصمیم ها و پشتوانه تصمیمات مجلس شد اما آن اعتراضات، اعتراض اصلاح خواهانه بود نه اعتراض براندازانه. از همه کسانی که اعتراض دارند درخواست می کنم که اجازه ندهند اعتراض شان به جای اصلاح خواهی، رنگ و بوی ضدامنیتی و براندازی پیدا کند تا پیگیری اصلاح مورد مطالبه آنها به حاشیه نرود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان