قرارگاه زیست عفیفانه شروع به کار کرد | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 11:31

قرارگاه زیست عفیفانه شروع به کار کرد

شماره: 21131
Aa Aa

آقای رئیس جمهور مخالف رویکرد سیاسی و امنیتی در حوزه پوشش است؛ تنها راه مدیریت مسئله حجاب، فرهنگی و اجتماعی است| تبلیغ فیلم‌های سینمایی روی پرده در شبکه‌های فارسی‌زبان تخلف است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران؛
قرارگاه زیست عفیفانه شروع به کار کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت:

رئیس جمهور مخالف رویکرد سیاسی و امنیتی با موضوع پوشش بوده و معتقد است که جامعه ایرانی یک جامعه عفیف است.

به گزارش اسپادانا خبر، او با بیان این که بعید می‌دانم بستن داروخانه و رستوران به‌علت بی‌حجابی باشد و مشکلات دیگری بوده افزود:
قرارگاه زیست عفیفانه شروع به کار کرده است. تمام دستگاه‌های فرهنگی دولت و دستگاه‌های فرهنگی خارج از دولت عضو آن هستند. در واقع یک کار جمعی است و قرارگاه زیست عفیفانه در حال فعالیت است.
از امروز نمایشگاه مهمی در تهران به نام خانواده خوب برپا می شود که در این نمایشگاه با توافقی که وزارت اقتصاد و بانک مرکزی داشتیم از تولیدکنندگان البسه مناسب که تولیداتشان با رویکردهای فرهنگی متناسب است حمایت ویژه خواهد شد.

وی از برنامه این وزارتخانه برای حمایت از خریداران البسه های مناسب خبر داد و گفت:

این مجموعه ها در استانها نیز راه‌اندازی خواهد شد. آقای رئیس جمهور به بنده دستور دادند که در این زمینه در موضوع فعال سازی رویکرد فرهنگی دولت به موضوعات اجتماعی نظیر پوشش عمل کنیم و ما هم برنامه مفصلی داریم که در حال اجرا است. رئیس جمهور و دولت سیزدهم معتقدند که مساله حجاب یک مساله فرهنگی و اجتماعی است و غیر از راه فرهنگی و اجتماعی راه دیگری برای مدیریت موضوع وجود ندارد. رئیس‌جمهور مخالف رویکرد سیاسی و امنیتی با موضوع پوشش است و معتقد جامعه ایرانی یک جامعه عفیف است.

او همچنین گفت:

جشنواره تئاتر به پایان رسید و رسانه‌ها شاهد بودند که چه شور و شوق و شعف فوق‌العاده‌ای حاکم بود و چطور مردم، جوانان و اهالی فرهنگ و هنر از این موضوع استقبال کردند. برای جشنواره فیلم فجر نیز بیش از ۱۴۰ مهمان خارجی از شخصیت های برجسته سینمایی دنیا خواهیم داشت و برای این دوره از ۷۰ کشور آثاری ارسال شده بود که تعدادی به مرحله داوری رسیده است.

وزیر ارشاد اظهار داشت:

تبلیغ فیلم‌های سینمایی روی پرده در شبکه‌های فارسی‌زبان تخلف است. با افرادی که رعایت نکنند برخورد خواهد شد البته موارد خیلی اندک است.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان