قلم شما مثل تيغ جراح است؛ مراقب آن باشيد | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 30 ارديبهشت 1403 - 1:00

قلم شما مثل تيغ جراح است؛ مراقب آن باشيد

شماره: 23097
Aa Aa

قلم اگر دست خبرنگار اهل فن باشد جامعه را اصلاح و هدايت ميكند اما اگر دست غير باشد جامعه را با اخبار كذب، شايعه و اشتباه به نابودی می كشاند.

شهردار خارگ هم پاى خبرنگاران؛
قلم شما مثل تيغ جراح است؛ مراقب آن باشيد

اسپادانا خبر| سيدفريور موسوى

 

جلسه ويژه شهردار جزيره خارگ با اصحاب رسانه در محل دفتر شهردار با حضور خبرنگاران، عكاسان و برخى از فعالين اجتماعى برگزار گرديد.

شعيب بحرينى، شهردار مردمى و بومى خارگ ضمن خوش آمد گويى به مدعوين روز خبرنگار را به خبرنگاران تبريك و شاد باش گفت و ابراز داشت:

سعى كرديم جلسه گپ و گفتگوى خودمانى داشته باشيم و فارغ از سئوالات بى شمار شما پيرامون عملكرد شهردارى امروز را به شما عزيزان سختكوش اختصاص دهيم و ساعاتى را دور هم باشيم.

 

2412

 

شهردار خارگ گفت:

با سپاس از زحمات، كوشش و مجاهدت هایی كه در مسيرتان در جهت تهيه اخبار و رخدادها و اخبار و ارسال دشوار آن داريد تا آن را به سمع و نظر جامعه برسانيد آرزوى موفقيت براى يكايك شماها بهمراه خانواده تان دارم. بنده متوجه آن هستم كه براى تهيه يك خبر، ويرايش و ارسال آن شايد ساعت ها زمان بگذاريد كه كاملا براى ما قابل ستايش و اهميت است.

 

147

 

بحرينى در ادامه توضيح داد:

در كنار خبرنگاران، عكاسان هم هستند كه با به تصوير كشاندن موضوعات خبرى شريك و همواره يار خبرنگاران بوده و هستند.

شعيب بحرينى با روى گشاده گفت:

از صميم قلب خدمت همه شما بابت رسالت خطيرى كه بر دوشتان است اظهار ارادت دارم؛ سعى تان اين است تا با صداقت نقش تان را ايفاء كنيد.

 

654

 

شهردار خارگ افزود:

نقش پيام و خبرى كه يك خبرنگار توليد مى كند بسيار مهم و اثر گذار است.

وى اشاره كرد قلم شما مثل تيغ يك پزشك جراح است كه جان يك انسان را نجات مى دهد اما اگر دست يك غير پزشك باشد جان انسان را ميگيرد. قلم شما هم به مثابه همين است اگر دست خبرنگار اهل فن باشد جامعه را اصلاح و هدايت ميكند اما اگر دست غير از اهل خبر و حرفه شريف خبرنگارى باشد جامعه را با اخبارى كذب، شايعه و اشتباه رو به نابودى مى كشاند. شعيب بحرينى خطاب به خبرنگاران خارگى گفت:

بايد جامعه جزيره تان را شاد و پويا نگاه داريد چون خارگ با تمام مناطق ايران تفاوت دارد و اين شما هستيد كه بايد مردم را با اخبار شاد و مسرت بخش با نشاط و سرحال نگاه داريد.

 

242

 

در پايان اين مراسم و از سوى شهردار، شاخه گل، لوح يادبود، شمايل جزيره خارگ و كارت هديه به همه مدعوين اهداء گرديد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان