مدیریت فضای مجازی در ایران به شدت رها شده است | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 22:23

مدیریت فضای مجازی در ایران به شدت رها شده است

شماره: 17738
Aa Aa

کاربران یش از حد نیاز مشغول این فضا می‌شوند و دشمن با خیال راحت مسائل غیراخلاقی و تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی را ترویج می کند.

در یادداشت روزنامه کیهان عنوان شد؛
مدیریت فضای مجازی در ایران به شدت رها شده است

رها بودن فضای مجازی بهترین فرصت را به دشمنان داده است تا با خیال راحت به طراحی و اجرای انواع و اقسام پروژه‌های فکری، ترویج مسائل ضدفرهنگی و غیراخلاقی، تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی و... پرداخته و به‌ویژه جوانان و نوجوانان و حتی کودکان ایرانی را هدف قرار دهند.

به گزارش اسپادانا خبر، روزنامه کیهان در یاداشتی نوشته است:

حضور به اندازه، هدفمند و کنترل‌شده در فضای مجازی و استفاده کاربردی از تکنولوژی‌های روز تلفن همراه موضوعی پذیرفته شده و واضح است،اما مشکل از آنجایی شروع می‌شود که این روز‌ها بسیاری از افرادی که مشتری فضای مجازی هستند بیش از حد نیاز یا ضرورت و بدون اینکه هدف مشخصی داشته باشند ساعت‌ها مشغول به این فضای بی‌کران می‌شوند. متأسفانه مدیریت این فضا در کشور به شدت رها شده و این فضا تقریباً بدون ضابطه و کنترل مناسب بر زندگی خانواده‌ها و سبک زندگی کودکان و نوجوانان و افراد مختلف احاطه پیدا کرده و سایه انداخته است. همین رها بودن فضای مجازی بهترین فرصت را به دشمنان داده است تا با خیال راحت به طراحی و اجرای انواع و اقسام پروژه‌های فکری، ترویج مسائل ضدفرهنگی و غیراخلاقی، تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی طرح زیرکانه و البته فریبنده شبهات شایعات و... پرداخته و به‌ویژه جوانان و نوجوانان و حتی کودکان ایرانی را هدف قرار دهند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان