مردم و جوانان اصفهان شرایط حساس کشور را در نظر بگیرند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 4:20

مردم و جوانان اصفهان شرایط حساس کشور را در نظر بگیرند

شماره: 16026
Aa Aa

بحران جدی آب برای همه کشورهای منطقه وجود دارد. شاید ریشه مسائل اصفهان به ۳۰ سال قبل بازگردد و نباید انتظار داشت مشکلات ۳۰ ساله را ۳۰ روزه حل کرد.

رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی رهبر انقلاب؛
مردم و جوانان اصفهان شرایط حساس کشور را در نظر بگیرند

سید یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی رهبر انقلاب گفت:

لازم است مردم و جوانان اصفهان شرایط حساس داخلی و خارجی کشور را در نظر بگیرند و در برابر نیت بیگانگان هوشیار باشند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او در مراسم نکوداشت سالگرد درگذشت حجت الاسلام جواد اژه‌ای در گلزار شهدای شهر اصفهان گفت:

قبول دارم که در برخی مسائل حوزه آب اصفهان کم‌کاری و کم توجهی شده است اما مردم شهیدپرور اصفهان همواره پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و وفادار هستند.

وی با اشاره به رخدادهای اخیر بر سر آب زاینده رود در اصفهان تصریح کرد:

مردم شریف اصفهان مطمئن باشند همه کارگزاران در سطوح ملی و استانی برای پاسخگویی و اقدام عملی و احقاق حقوق کشاورزان اصفهان بسیج شده اند که نتیجه آن توسط مسوولان اجرایی کشور اعلام خواهد شد. جمعی از فرزندان شما مردم اصفهان در تهران نیز به رفع و حل مشکلات کلان استان اصفهان کمک می‌کنند تا این اقدام‌ها در عمل تسریع شود. موضوع آب با معیشت کشاورزان، مسائل زیست محیطی، روحی و روانی و سلامتی عموم مردم اصفهان، مسائل زیرساختی، تمدنی، اقتصادی، گردشگری، فرهنگی و امنیتی گره خورده است. من به عنوان یک پاسدار و دستیار و مشاور رهبر معظم انقلاب بسیار امیدوارم که به خواست خدا این امر حیاتی با دستورها و تدابیر ابلاغ شده مسوولان مربوطه در سازمان ها و وزارتخانه‌های مختلف و براساس قانون و عدالت در حوزه های بالادستی، پایین دستی و همجوار حل شود.

وی با بیان اینکه بحث آب فقط مربوط به اصفهان نیست بلکه منطقه‌ای، ملی و حتی جهانی است گفت:

واقعیت این است که ما در برخی نقاط جهان و منطقه خشکسالی داریم و بحران جدی آب برای همه کشورهای منطقه وجود دارد. شاید ریشه مسائل اصفهان به ۳۰ سال قبل بازگردد و نباید انتظار داشت مشکلات ۳۰ ساله را ۳۰ روزه حل کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان