مسئولان با کم‌فروشی و گران‌فروشی مقابله کنند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 17:25

مسئولان با کم‌فروشی و گران‌فروشی مقابله کنند

شماره: 21611
Aa Aa

سید ابراهیم رئیسی وزارت آموزش و پرورش را مکلف کرده قانون رتبه‌بندی معلمان را با دقت تمام و در نظر گرفتن حقوق معلمان اجرا کند.

رئیس‌جمهور در آخرین جلسه هیئت دولت در سال ۱۴۰۱؛
مسئولان با کم‌فروشی و گران‌فروشی مقابله کنند

سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران در آخرین جلسه هیئت دولت در سال ۱۴۰۱ بر تلاش مضاعف مسئولان مربوط در مقابله با اجحاف، کم‌فروشی و گران‌فروشی به‌ویژه در ایام تعطیلات نوروز تاکید کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، او دستگاه‌ها و ادارات دولتی را موظف کرد در ایام تعطیلات با نظارت و تلاش بیشتر در حوزه‌های مختلف، تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم را برای خدمت‌رسانی بهتر به ملت بزرگ ایران در نظر بگیرند.

وی همچنین با اشاره به تصویب و ابلاغ قانون رتبه‌بندی معلمان بر ضرورت اجرای کامل این قانون تاکید و وزارت آموزش و پرورش را مکلف کرد قانون رتبه‌بندی معلمان را با دقت تمام و در نظر گرفتن حقوق معلمان اجرا کند.

او با تاکید بر لزوم رعایت عدالت در توزیع امکانات و خدمات در سراسر کشور، توجه به همه مناطق کشور حتی دورترین روستاها را در برنامه‌ریزی و توزیع امکانات به مسئولان و برنامه‌ریزان یادآور شد:

انتظار مردم از دولت سیزدهم این است که عدالت محور و ملاک عمل در تصمیم‌گیری‌ها، اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ها باشد.

رئیسی با اشاره به بررسی و تدوین برنامه هفتم توسعه کشور در جلسات فوق‌العاده و سه شیفته دولت بر تسریع در آماده سازی برنامه هفتم و تقدیم آن به مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان