موفقیت های نظام اسلامی روزافزون است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403 - 19:25

موفقیت های نظام اسلامی روزافزون است

شماره: 22455
Aa Aa

دیندارترین انسان های تاریخ آزادمنش ترین انسان ها هستند. عده ای فکر می کنند احکام الهی برای ممانعت از آزادی است اما آزادی به معنی بی بند و باری نیست.

سید احمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان؛
موفقیت های نظام اسلامی روزافزون است

سید احمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت:

توسعه صنایع دستی و حمایت از کارگاه های کوچک و متوسط در این بخش یکی از راهکارهای مهم بمنظور اشتغالزایی در کشور و استان است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او ادامه داد:

لازم است قوانین و بسترهای مورد نیاز برای رونق هرچه بیشتر کارگاه های صنایع دستی در کشور فراهم شود تا همه اقشار به‌ویژه کارگران بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه موفقیت های نظام اسلامی روزافزون است افزود:

کشورهای همسایه متوجه شده اند که ایران می تواند امنیت خلیج فارس را تامین کند و در همین راستا جامعه ما امروز به سمت امید حرکت می کند. انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی با اتکا به دو بعد ایمان و امید به عزت و سربلندی دست یافته است و رونمایی از موشک هایپرسونیک یکی از ده ها مصداق این ادعای عزت آفرینی انقلاب اسلامی است.

او با بیان اینکه پیش از این کشورهای معدودی یعنی چین، روسیه و آمریکا به این دانش دست یافته بودند گفت:

ایران چهارمین کشوری است که به این دانش و قدرت دست یافت.

وی گفت که دشمنان همواره در بیش از چهار دهه گذشته از عمر انقلاب اسلامی در مقابل ایمان و امیدِ ملتِ ایران اسلامی ایستاده اند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه دستورات الهی آمده اند تا انسان را از بردگی و جاهلیت آزاد کنند گفت:

متأسفانه عده ای فکر می کنند احکام دین، انسان را محدود می کند. معتقدم دیندارترین انسان های تاریخ آزادمنش ترین انسان های تاریخ هستند. هرچه انسان ایمان و اعتقادش به خدا و دستورات الهی بالاتر باشد آزادمنش تر است. دین آمده است که انسان را از همه تعلقات رها کند و قصد دارد انسان را از جاهلیت و بردگی برهاند اما عده ای فکر می کنند احکام الهی برای محدودیت انسان و ممانعت از آزادی است اما آزادی به معنی بی بند و باری نیست.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان