نان عده‌ای در ایجاد التهاب است | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 12 ارديبهشت 1403 - 21:17

نان عده‌ای در ایجاد التهاب است

شماره: 22282
Aa Aa

اسماعیلی، وزیر ارشاد جمهوری اسلامی ایران گفته چطور امکان دارد که تصمیمی گرفته نشده رسانه‌‌ای شود؟ عده‌ای ناراحت هستند از اینکه فضای فرهنگی هنری کشور به‌خوبی فعالیت‌هایش انجام می‌شود. افراد با انگیزه‌های مختلف نباید ایجاد اختلاف کنند.

در پاسخ به اخبار ممنوع الکاری برخی خواننده های پاپ؛
نان عده‌ای در ایجاد التهاب است

اسماعیلی، وزیر ارشاد جمهوری اسلامی ایران در حاشیه جلسه هیئت دولت و در پاسخ به اخبار ممنوع الکاری برخی خواننده های پاپ گفت:

نمی‌دانم؛ باید شبکه رسانه‌ای ما بررسی کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از پانا، او گفت:

چطور امکان دارد که تصمیمی گرفته نشده رسانه‌‌ای شود؟ این‌ها مقررات خاصی دارد و در داخل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ترتیبات روشنی وجود دارد. بررسی می‌شود. مشکلی باشد به افراد اعلام می‌شود. در این زمینه چیز مخفی نداریم. اینکه قبل از اینکه کسی تصمیمی بگیرد شایعه‌سازی و جوسازی رسانه‌ای می‌کنند قابل قبول نیست. افراد با انگیزه‌های مختلف نباید ایجاد اختلاف کنند. فرهنگ، هنر و رسانه قوانین روشنی دارد و مثل هر صنفی ممکن است شخصی تخلفی مرتکب شده باشد. اگر کسی مرتکب تخلفی شده باشد به خود او اعلام می‌شود. من از اساس این نوع خبرسازی‌ها را رد می‌کنم. فرهنگ‌دوستان و هنرمندان موارد را از طریق اعلام رسمی وزارتخانه و نهادهای متولی در این حوزه دنبال کنند.

او با بیان اینکه گویا عده‌ای نان‌شان در ایجاد التهاب است گفت:

خیلی از خوانندگان اعلامیه دادند که چنین چیزی نیست. این نشان‌دهنده این است که یک فضای منطقی حاکم است. گویا عده‌ای ناراحت هستند از اینکه فضای فرهنگی هنری کشور به‌خوبی فعالیت‌هایش انجام می‌شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان