نمایش لباس‌های زیر زنانه در لباس‌ فروشی ها تاسف بار است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 16:51

نمایش لباس‌های زیر زنانه در لباس‌ فروشی ها تاسف بار است

شماره: 17355
Aa Aa

چنین مواردی واقعا برای جامعه اسلامی مناسب نیست. مگر قدیم بازار این شکلی بود؟ الان فروشنده‌های لباس زیر زنانه آقا شده اند.

آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛
نمایش لباس‌های زیر زنانه در لباس‌ فروشی ها تاسف بار است

محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت:

حادثه تروریستی مشهد و حمله خونین به سه روحانی گوشزدی مهم برای نهادهای انتظامی و امنیتی است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او گفت:
مراجع ذیربط باید پاسخ دهند که چگونه یک فرد به مدت یک سال غیرقانونی در کشور به سر برده و کار هم پیدا می‌کند و سکونت هم دارد و سپس در صحن پیامبر منتظر می‌ماند تا افراد ملبس به لباس روحانیت را به شهادت برساند. اجرای این عملیات تروریستی در حرم امام رضا(ع) حکایت از پشت صحنه و کارگردانی توطئه ای دارد که ارزیابی جریان‌سازی فضای مجازی در هفته‌های گذشته گواه بر تایید آن است. دشمن بداند که طلبه‌ها و روحانیت از اول انقلاب در کنار مردم فداکاری کرده‌اند و بیش از چهار هزار شهید طلبه و شهدای محراب دلیل بر پیشقدم بودن روحانیت است و البته استقبال جوانان برای ثبت نام در حوزه‌های علمیه بدون تردید برای دشمنان قابل هضم نیست.

وی با اشاره به برخی از مزیت های ماه مبارک رمضان افزود:

روزه‌دار واقعی کسی است که نباید دروغ بگوید، دست به بیت‌المال بزند و نباید بی‌حجاب باشد، رشوه دهد و همچنین باید احترام پدر و مادر و همسر خود را حفظ کند.

امام جمعه تبریز همچنین گفت:

گزارش‌هایی در تبریز به دست می شود مبنی بر نمایش لباس‌های زیر زنانه در لباس‌ فروشی ها و قرار دادن آنها در ویترین مغازه ها و حتی روی انواع مانکن‌ها که مشاهده چنین صحنه هایی در شهری مثل تبریز تاسف بار است. چنین مواردی واقعا" برای جامعه اسلامی مناسب نیست. مگر قدیم بازار این شکلی بود؟ در قدیم حتی لباس زیر زنانه توسط خانم ها فروخته می‌شد اما الان فروشنده‌های لباس زیر زنانه آقا شده اند و لباس‌های را هم خیلی راحت در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

وی از اینکه برخی از گردشگران نوروزی در تبریز اصلا" توجهی به حجاب نداشتند انتقاد کرد و گفت:

باید به این افراد تذکر داد که مردم تبریز از این وضعیت ناراضی هستند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان