نیروی انتظامی عاشقانه جلوی آشوبگران را گرفته است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 21:54

نیروی انتظامی عاشقانه جلوی آشوبگران را گرفته است

شماره: 15953
Aa Aa

متأسفانه آب نیست و به نظر می‌رسد حل این مشکل به دست خداست| هر کس سه جمعه پی در پی بدون عذر موجه نماز جمعه را ترک کند منافق است.

سیدمجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان؛
نیروی انتظامی عاشقانه جلوی آشوبگران را گرفته است

سیدمجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت:

دنیا نباید هدف ما باشد بلکه باید وسیله‌ای برای رسیدن به آخرت جاودانه و توأم با سعادت و رستگاری باشد.

به گزارش اسپادانا خبر، او اظهار کرد:

اهمیت نماز جمعه بر هیچ‌کس پوشیده نیست و در این زمینه روایتی موجود است که تاکید دارد کارفرمایان باید اجازه شرکت در نماز جمعه را به کارگران خود بدهند و حدیث دیگری در این زمینه نیز تاکید می‌کند که هر کس سه جمعه پی در پی بدون عذر موجه نماز جمعه را ترک کند نام او به عنوان منافق ثبت می‌شود.
امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد:

کشاورزان طلبکار هستند و دولت‌های قبل به خواسته‌های مسالمت‌آمیز و منطقی آنها نرسیده‌اند. زندگی این افراد کشاورزی است و شاید الان نان برای خوردن نداشته باشند. در این زمینه رئیس جمهور جلساتی با نمایندگان اصفهان و ستاد احیای زاینده‌رود برگزار کرده و قول‌هایی در این زمینه داده شده است. این غم بزرگی است برای ما و امیدواریم این حق، هرچه زودتر محقق شود. همه آرزو دارند این مشکل حل شود اما متأسفانه آب نیست و به نظر می‌رسد حل این مشکل به دست خداست. ما نمی‌گوییم مسئولان کاری و تلاش نکنند اما به بعضی از آیات قرآن نیز باید توجه داشته باشیم و توجه به خدا و دعا نیز باید در دستور کار باشد.
وی گفت:

آن کسانی که به اسم دین می‌خواهند بر علیه دین و پیامبر (ص) اقدام کنند موفق نمی‌شوند. نماز استسقا یکی از نمازهایی است که در این زمینه توصیه می‌شود و خود پیامبر گرامی اسلام نیز این نماز را خوانده‌اند. در زمان امام سجاد (ع) نیز خشکسالی شد و حضرت فرمودند در بیابان نماز استسقا خوانده شود. دعای کسی مستجاب می‌شود که تلاش کند و دستورات خداوند متعال را در همه موارد اجرا بکند. امیدواریم باران رحمت الهی‌ همه مشکلات را حل کند.
امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد:

تدبیرهای امام (ره) و مقام معظم رهبری امروز مملکت ما را به عنوان یک قدرت جهانی درآورده است. کسی جرأت نمی‌کند به کشور چپ نگاه بکند و چشم کسی که چپ به کشور نگاه بکند را کور خواهیم کرد. اگر دستی به سمت کشور دراز بشود آن دست را از مچ قطع خواهیم کرد. ایجاد دشمنی و اختلاف میان قشرهای مختلف یک بلا برای جامعه است و زمانی که به ما گفتند گوشتان به زبان رهبر باشد یعنی کسی حق ندارد راه دیگری را انتخاب کند. نیروی انتظامی عاشقانه جلوی کسانی که قصد دارند آشوب راه بیاندازند را گرفته است و نهایت تشکر را از افرادی که برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی آماده هستند را داریم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان