هنرمندان بدون مشکل خارج از ایران می‌توانند در کشور فعالیت کنند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 6:36

هنرمندان بدون مشکل خارج از ایران می‌توانند در کشور فعالیت کنند

شماره: 17233
Aa Aa

او گفته در مقابل تمدن ایرانی- اسلامی تمدن رقیبی داریم که در حال تحلیل الگوهایش است و بیش از هر حوزه‌ای، حوزه فرهنگ و ارزش‌ها را نشانه گرفته است.

اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران؛
هنرمندان بدون مشکل خارج از ایران می‌توانند در کشور فعالیت کنند

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در برنامه «بهار نارنجِ» شبکه خبر گفت:

محسن چاوشی و حجت اشرف‌زاده را از جمله خوانندگان خوب نسل جدید می‌دانم.

به گزارش اسپادانا خبر، رئیس شورای هنر اظهار کرد:

«به‌طور کلی به موسیقی اصیل و سنتی و فولکلور علاقه‌مندم اما با آثار بسیاری از خوانندگان جدید نیز در کنار خوانندگان قدیمی آشنایی دارم و سرودهای انقلابی مربوط به دهه‌های گذشته هم برایم جذاب هستند.» 

او از پرویز پرستویی به‌عنوان یکی از بهترین بازیگران ایرانی نام برد و از فیلم «ملاقات خصوصی» به عنوان آخرین فیلمی که تماشا کرده است یاد کرد.

اسماعیلی در پاسخ به پرسشی درخصوص هنرمندان ممنوع‌الفعالیت گفت:

«ما هنرمندان بسیاری داشتیم که قبل از انقلاب کار می‌کردند و بعد از انقلاب به صف انقلابیون پیوستند، در بسیاری از نقش‌ها در فیلم‌ها و سریال‌ها هم بازی کرده‌اند. چه فرقی می‌کند هنرمندان خارج از کشور هم مانند همین هنرمندان اگر مشکل خاصی نداشته باشند، می‌توانند در ایران نیز فعالیت کنند.»

او درباره بحث فضای مجازی نیز گفت:

«خواه ناخواه باید از فضای مجازی اطلاعات داشته‌ باشیم و در حد امکان و فرصت در این فضا حضور یابیم. به‌طور مرتب پیگیر تحولات فضای مجازی هستم.»

او بیان کرد:

«در مقابل تمدن ایرانی- اسلامی، تمدن رقیبی داریم که در حال تحلیل الگوهایش است و بیش از هر حوزه‌ای، حوزه فرهنگ و ارزش‌ها را نشانه گرفته. باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنیم.»

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان