هنرمندان منتقد اجازه فعالیت ندارند | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403 - 14:16

هنرمندان منتقد اجازه فعالیت ندارند

شماره: 23649
Aa Aa

هر کس به قوانین جمهوری اسلامی احترام نگذارد طبیعتا نمی‌تواند در حوزه‌های قانونی فعالیت کند| بسیاری از بانوان و آقایان گلایه دارند که لباس مناسب پیدا نمی‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران؛
هنرمندان منتقد اجازه فعالیت ندارند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران گفت:

هر کس به قوانین جمهوری اسلامی احترام نگذارد طبیعتا نمی‌تواند در حوزه‌های قانونی فعالیت کند.

به گزارش اسپادانا خبر، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیئت وزیران و در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که تکلیف روناک یوسفی بازیگری که علیه نظام تبلیغ کرد چیست پاسخ داد:

هر کس به قوانین جمهوری اسلامی احترام نگذارد طبیعتا نمی‌تواند در حوزه‌های قانونی فعالیت کند مگر رفع مانع شود. ما این موضوع را محکم بیان کرده‌ایم و همچنان بر آن تاکید داریم.

او درباره ایجاد سکوی دائم فروش لباس اسلامی گفت:

این اتفاق در ۱۵ استان رخ داده است و دوستان ما در شورای فرهنگ عمومی و کارگروه مد و لباس با حضور در استان ها اقدام به افتتاح این سکوها کرده اند. بعد از جلسه قرارگاه زیست عفیفانه که به ریاست ریاست‌جمهوری برگزار شد، تمهیداتی اندیشیده شده و تلاش ما این است که دسترسی مردم به لباس و پوشاک مناسب هموار شود. بسیاری از بانوان و آقایان گلایه دارند که لباس مناسب پیدا نمی‌شود که ما در حال رفع این مشکل هستیم.
اسماعیلی درباره آخرین وضعیت تدوین سند ملی موسیقی نیز اظهار کرد:

تصویب این سند در شورای هنر پس از ۴۵سال اتفاق خیلی مهمی بود. مصوبات شورای هنر به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال می‌شود و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به مدت دو هفته برای بررسی فرصت دارند. اگر کمتر از ۳ نفر از اعضا اعتراض کنند، این به عنوان مصوبه تلقی می شود. بعد از اینکه این مصوبه را ارسال کنیم، دو هفته در اختیار اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار می گیرد و اگر اعتراضی بود، بررسی می‌شود و اگر اعتراضی نبود توسط رئیس‌جمهور ابلاغ می شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان