هیاهوی دشمنان طبل توخالی است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 1:45

هیاهوی دشمنان طبل توخالی است

شماره: 19643
Aa Aa

اگر نظام اشتباهاتی داشته باشد جرئت عذرخواهی از مردمش دارد| یک نظام اساسی مستقل در دنیا وجود دارد و آن هم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج؛
هیاهوی دشمنان طبل توخالی است

غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سنندج اظهار کرد:

شرط پیروزی یک ملت برخورداری از روحیه مقاومت است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی افزود:

اگر امروز فشاری به ملت ایران وارد می‌شود عمدتا به این دلیل است که ملت ایران نقشه‌های استکبار جهانی را باطل می‌کند. بدون تردید یک نظام اساسی مستقل در دنیا وجود دارد و آن هم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و یک نظام سیاسی مستقل و مردم سالار اسلامی در جهان وجود دارد برای اولین بار در دنیای معاصر در کشورهای اسلامی شکل گرفت که می‌تواند سرآغاز تحقق تمدن نوین اسلامی باشد و کشورهای اسلامی از آن الگو بگیرند.

سلیمانی اظهار کرد:

ایران دومین کشور سدساز دنیا و سومین کشور تولید کننده توربین‌های آبی است. انقلاب اسلامی انفجار نور در جهانی بود که تاریکی‌ها داشت آن را به صورت کامل احاطه می‌کرد. اگرچه همه شاخصه‌های ایران اعتلا و اقتدار را نشان می‌دهند آنجاهایی که مسیر مردم سالاری اسلامی را طی کردیم و از فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت تبعیت کرده‌ایم پیروز میدان بوده و به موفقیت رسیده‌ایم اما محرومیت‌هایی که امروز به چشم می‌خورد ناشی از اجرا کردن پله‌های مکتب لیبرالیسم توسط عده‌ای در کشور بوده است

وی افزود:

به حمدالله الان در مسیر اصلاح هستیم و قطعا روزهای خوب و اطمینان‌بخش اقتصادی پیش روی ایران خواهد بود همانطور که امروز حتی موسسات مطالعاتی دنیا رشد اقتصادی کشور ما را اعتراف می‌کنند که اینها در مسیر درست اقتصادی قرار گرفته‌اند. امروز اتفاقات بسیار خوبی در حوزه محرومیت‌زدایی و راه‌سازی و غیره توسط بسیج و سپاه با کمک دولت در کردستان اجرا شده و یا در حال اجرا است که تحولات قابل توجهی به دنبال دارد.

وی گفت:

روحیه جهادی که در نیروهای خدمتگزار بسیجی وجود دارد کارها در حال انجام است و دشمنان قطعا از این شرایط نگران هستند و هراس دارند. دشمن از اهتزاز پرچم ملت آزاده و ایثارگر ایران در دنیا هراس دارد چون امروز ایران به لحاظ پزشکی در اوج اقتدار قرار دارد و گردشگران زیادی برای انجام اقدامات درمانی خود به کشور ما مراجعه می‌کنند. ایران کنونی همان کشور و ملتی است که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی حتی برای سیم خاردار در مضیقه بود. این فرهنگ در حال تقویت و صادرشدن است و جهان اسلام روزهای خوبی را در پیش دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:

یک گفتمان در جهان برای رهایی وجود دارد و آن گفتمان انقلاب و ایران اسلامی است لذا هنرمندان و بسیجان ما باید جهاد روایت را هنرمندانه با نواها و آواها راه بیندازند. حقایق باید با زبان هنر بیان شود و بدون واهمه از دشمن باید جلو رفت چون صدای دشمن مانند طبل است طبل صدا دارد اما قابل دیدن و خواند نیست.

وی با بیان اینکه دشمن دنبال ناامید کردن مردم و بدبین کردن آنها از نظام است اظهار کرد:

صدا و هیاهوی که دشمنان در فضای رسانه‌ای راه انداخته‌اند همین طبل توخالی است که نباید به آن توجه شود. نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت مردم است، همانطور که حضرت آقا فرمودند اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی اشتباهاتی داشته باشد جرئت عذرخواهی از مردمش دارد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان