پروانه ساخت مجتمع‌های تجاری تنها با تعبیه نمازخانه صادر می شود | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 13:57

پروانه ساخت مجتمع‌های تجاری تنها با تعبیه نمازخانه صادر می شود

شماره: 17428
Aa Aa

او می گوید در هر دستگاه یک نفر به عنوان رابط نماز حضور دارد و حدود ۸۰ رابط نماز در دستگاه‌های اجرایی مشغول فعالیت هستند. 

حسنی‌حلم، رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان؛
پروانه ساخت مجتمع‌های تجاری تنها با تعبیه نمازخانه صادر می شود

سیدمرتضی حسنی‌حلم، رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار داشت:

نظارت و ارزیابی در حوزه نماز ادارات و دستگاه‌های اجرایی بر اساس شاخص‌هایی که از قبل به دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود صورت می‌گیرد.

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

بومی‌سازی برنامه‌ها، تحقق و تشکیل شورای نماز استان و شهرستان‌ها نیز از شاخص‌هایی است که کلیه دستگاه‌ها موظف هستند هر فصل یک نشست با رابطین دستگاه‌های اجرایی داشته باشند. در هر دستگاه یک نفر به عنوان رابط نماز حضور دارد و در حدود ۸۰ رابط نماز در دستگاه‌های اجرایی مشغول فعالیت هستند. لازم است تا وضعیت نمازخانه‌ها و نمازهای جماعت و محورهای آن در دستگاه‌های اجرایی توسط این هیئت اندیشه ورز مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

اوبا بیان اینکه وضعیت نمازخانه ادارات و برپایی نماز جماعات ۹۶ درصد مطلوب اعلام شده است اظهار داشت:

اصل تشکیل نماز جماعت و اهتمام مدیران و کارکنان بر شرکت بر نماز جماعت بسیار مهم است و لذا ضروری است تا مدیران در این خصوص توجه ویژه‌ای داشته باشند.

حسنی‌حلم با ابراز تاسف از اینکه در غالب مراکز خرید همدان نمازخانه وجود ندارد گفت:

در جلسه شورای اداری نماز در استانداری مصوب شد تا به شهرداران و اصناف ابلاغ شود که تعبیه نمازخانه در مراکز خرید جدی گرفته شود تا جایی که برای احداث مجتمع‌های جدید تنها با تعبیه نمازخانه، پروانه ساخت صادر شود. برای مراکز کنونی نمی‌توان کاری کرد و تنها در حد برگزاری نماز جماعت در فضای آزاد مرکز خرید اکتفا کرده‌ایم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان